چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ Wednesday 15 May 2024

شهرداری خرمشهر برای جابه‌جایی ساکنان ۶ طبقه ورود کرد

شهردار خرمشهر گفت: شهرداری خرمشهر نیروهای خود را برای جابه‌جایی و استقرار ساکنان ساختمان در معرض تهدید ۶ طبقه این شهرستان بسیج کرده است.

داوود دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کانکس خدمات شهرداری از شب گذشته در محل ساختمان ۶ طبقه مستقر شده و قرار است در این مدت حضور ۲۴ ساعته داشته باشد و ۶۰ کارگر خدماتی نیز برای جابه‌جایی اسباب ساکنان ۶ طبقه در حال فعالیت هستند.

وی بر تأمین امنیت در زمان اجرای پروژه تخلیه و تخریب ساختمان تأکید کرد و گفت: خودرو آتش‌نشانی برای حوادث مستقر شده است و در هر طبقه نیز یک نفر آتش‌نشان با تجهیزات حضور دارد.

بنا به گفته شهردار خرمشهر ۳ روز زمان برای تخلیه کامل ساختمان پیش‌بینی شده است که هر روز عملیات تخلیه ۲ طبقه انجام می‌شود.

دارابی همچنین از خدمات‌دهی شهرداری خرمشهر در محل جدید اسکان ساکنان ۶ طبقه خبر داد و گفت: مأموران شهرداری خرمشهر از شب گذشته واحدهای مسکونی جایگزین را برای استقرار سکنه آماده ساخته‌اند و همچنین برای ایجاد فضای سبز، نصب وسایل بازی کودکان، استقرار باکس‌های زباله و پاکبان به صورت ثابت برای نظافت در محدوده منازل برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان ۶ طبقه خرمشهر ساختمانی با خطر ریزش و دارای مشکلات بهداشتی بسیار بود که بعد از چند سال مطرح شدن به عنوان مشکل با اعتباری معادل ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ۴۸ واحد منزل در پروژه مسکن مهر خرمشهر از سوی سازمان منطقه آزاد اروند برای ۴۷ خانوار ساکن آن خریدار شد. روند جابه‌جایی سکنه آن صبح امروز با حضور نیروهای امنیتی و خدماتی آغاز شد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of