پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ Thursday 25 April 2024

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز:

۱۸۰ خوزستانی به کووید ۱۹ مبتلا شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با تأکید بر بهبود یافتن ۲۹۴۴ بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۰ مورد ابتلای جدید به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور ظهر سه‌شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۰ مورد ابتلای جدید به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شد که با احتساب این موارد جدید، شمار مبتلایان در استان به سه هزار و ۵۵۶ نفر افزایش یافت.

وی افزود: این موارد جدید به تفکیک شهرستان‌ها؛ اهواز ۹۷ مورد، باوی ۲۳ مورد، آبادان ۱۲ مورد، مسجدسلیمان ۱۱ مورد، دزفول ۱۰ مورد، خرمشهر ۷ مورد، هویزه ۵ مورد، اندیمشک، دشت آزادگان و حمیدیه هر کدام ۳ مورد، شادگان و کارون هر کدام ۲ مورد و شوشتر و ماهشهر هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز خبر داد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در خوزستان جان خود را از دست داده‌اند تا به این ترتیب تعداد فوت‌شدگان در استان به ۲۴۱ مورد برسد.

احسان پور در پایان بیان کرد: در حال حاضر ۳۷۱ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان تحت درمان هستند و دو هزار و ۹۴۴ بیمار با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of