یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ Sunday 5 May 2024

استاندار خوزستان:

امسال ۷ هزار واحد مسکن مهر در استان تکمیل می‌شود

استاندار خوزستان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده تا در سال جاری هفت هزار واحد مسکن مهر در خوزستان احداث شود و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی در حاشیه افتتاح پروژه ۲۰۰ واحدی مسکن مهر در زیباشهر دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته پنج هزار واحد مسکن مهر در استان خوزستان تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده تا در سال جاری نیز هفت هزار واحد مسکن مهر در خوزستان احداث شود و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در فاز نخست طرح «مسکن اقدام ملی» ریاست جمهوری نیز احداث هفت هزار و ۷۰۰ واحد در ۲۰ شهر خوزستان در سال جاری شروع خواهد شد ضمن اینکه فازهای بعدی این طرح نیز در سال‌های آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

شریعتی از دو برابر شدن اعتبارات زیرسازی برای احداث واحدهای «مسکن مهر» و طرح «مسکن اقدام ملی» خبر داد و افزود: این اعتبارات از ۳۰۰ میلیارد ریال به ۶۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است چرا که تلاش ما این است تا یک تحرک چشمگیر در بخش «ساخت مسکن» به ویژه در زمینه طرح «اقدام ملی» و تکمیل واحدهای مسکن مهر ایجاد شود.

وی با بیان اینکه از طریق طرح «مسکن اقدام ملی» زمینه‌ای برای صاحب مسکن شدن افراد مسکن اولی فراهم می‌شود، تصریح کرد: اجاره این مسکن‌ها ۹۹ ساله و هزینه ساخت نیز در اقساط ۵ ساله خواهد بود.

استاندار خوزستان در ادامه در خصوص افتتاح پروژه ۲۰۰ واحدی مسکن مهر در زیباشهر دزفول گفت: این مجموعه مسکن مهر یک مجموعه با کیفیت و کم‌نظیر است که از مصالح بسیار خوبی برای احداث این واحدها استفاده شده است لذا امیدوار هستیم که شاهد افزایش چنین مجموعه‌هایی در استان خوزستان باشیم.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of