جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ Friday 26 April 2024

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز:

ابتلای جدید به کرونا در خوزستان شناسایی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با تأکید بر ۱۸۹۳ بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ ابتلای جدید به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی و ثبت شد است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور بعدازظهر سه‌شنبه در رابطه با جدیدترین آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در استان خوزستان، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ ابتلای جدید به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی و ثبت شد است تا به این ترتیب مجموع مبتلایان این بیماری به دو هزار و ۴۴۰ نفر در استان افزایش یابد.

وی افزود: این موارد جدید به تفکیک؛ اهواز ۳۳ مورد، شهرستان‌های دزفول و دشت آزادگان هر کدام ۸ مورد، شهرستان‌های خرمشهر، شوشتر، باوی، هفتکل و اندیمشک هر کدام ۴ مورد، آبادان ۳ مورد، شهرستان‌های ماهشهر، باغملک، مسجدسلیمان و حمیدیه هر کدام دو مورد و شهرستان‌های شوش، بهبهان و ایذه هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از فوت ۶ نفر بر اثر این بیماری طی شبانه‌روز گذشته در استان خبر داد و گفت: با احتساب این ۶ مورد، شمار فوت‌شدگان بر اثر این بیماری به ۲۰۳ نفر در استان افزایش یافته است.

احسان پور در پایان گفت: در حال حاضر ۳۴۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و با تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه‌های علوم پزشکی تاکنون یک هزار و ۸۹۳ بیمار پس از بهبودی از مراکز بیمارستانی استان ترخیص شدند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of