جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ Friday 17 May 2024

در آستانه ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

توزیع بسته های حمایتی معیشتی خانه مطبوعات خوزستان به اعضا

خانه مطبوعات و رسانه های استان خوزستان در پی شیوع ویروس کرونا و همچنین در آستانه ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و توزیع بسته های حمایتی معیشتی به اعضای خود نمود.

به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های استان خوزستان، در پی شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص حاکم بر کشور به ویژه شرایطی که برای اغلب کسب و کارها به وجود آمد و معیشت و اقتصاد بسیاری از اقشار جامعه از جمله اصحاب رسانه را تحت تاثیر خود قرار داد و همچنین با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، خانه مطبوعات و رسانه های استان خوزستان بر آن شد تا در جهت حمایت از اصحاب رسانه اقدام به تهیه بسته های حمایتی مشتمل بر ارزاق و اقلام بهداشتی و توزیع در میان اعضای خود نماید.
از این رو بسته حمایتی معیشتی خانه مطبوعات شامل ارزاق ضروری از جمله برنج،روغن، رب گوجه، ماکارونی، شکر، خرما، و اقلام بهداشتی نظیر ماسک و پودر رختشویی تهیه و با کمک اعضای فعال هیئت مدیره و برخی همکاران رسانه ای که به صورت خودجوش و داوطلبانه اعلام همکاری نمودند در قالب بسته های یک نفره آماده سازی و توزیع شد.
توزیع این بسته ها در روزهای ۴ و ۵ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۳ در محل سرپرستی روزنامه اطلاعات در اهواز صورت گرفت که استقبال بسیار خوب همکاران رسانه ای را به دنبال داشت.
شایان ذکر است بسته های تهیه شده در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مقابله با کرونا و جلوگیری از ازدحام جمعیت و حفظ سلامتی همکاران به تعداد اعضای خانه مطبوعات هر رسانه فقط به نمایندگان معرفی شده از سوی رسانه ها تحویل داده شد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of