پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ Thursday 16 May 2024

جانشین سپاه حضرت ولی عصر خوزستان:

منازل مسکونی سیل‌زدگان منطقه بامدژ اهواز توسط سپاه نوسازی شد

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: منازل مسکونی سیل‌زدگان منطقه بامدژ که در سیل سال ۹۸ آسیب دیده بودند، توسط سپاه بهسازی، نوسازی و به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمود معین پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این منطقه جز اولین مناطقی بود که در سیل سال ۹۸ دچار سیل و آب‌گرفتگی شد و روستاها و جاده‌های آن زیر آب رفت؛ از همان روزهای اول تمام تلاش ما بر این بود که با حضور بسیجیان، گروه‌های امدادی و جهادی مردم را نجات دهیم.

وی با بیان اینکه بعد از فروکش شدن آب در این منطقه «بازسازی» آغاز شد، افزود: همچنین در همان روزها توسط گروه‌های جهادی و حوزه شهید تندگویان بسته‌های غذای گرم، محصولات پزشکی و درمانی بین مردم این منطقه توزیع شد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان عنوان کرد: در ابتدا آب‌های جمع شده تخلیه شد و عملیات خانه‌های تخریبی در اولویت کار قرار گرفت و سپس بازسازی و احداث آغاز شد.

معین پور با بیان اینکه مردم این منازل را «هدیه‌ای» از سوی مقام معظم رهبری می‌دانند، تصریح کرد: گروه جهادی و بسیجی در راستای بهره‌برداری از این واحدهای مسکونی تلاش شبانه‌روزی را داشتند.

وی به شیوع ویروس کرونا و فعالیت‌های صورت گرفته در این راستا اشاره کرد و گفت: ضدعفونی معابر، آماده‌سازی سالن برای نقاهتگاه، تهیه و توزیع ملزومات بهداشتی مورد نیاز و کمک مؤمنانه در لبیک به تأکیدهای مقام معظم رهبری از جمله اقدام‌های صورت گرفته در این راستا بود.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of