جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ Friday 26 April 2024

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز:

۸۸ خوزستانی به ویروس کرونا مبتلا شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: طی شبانه‌روز گذشته، ۸۸ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شد و این امر نشان‌دهنده روند صعودی بیماری در استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور بعدازظهر شنبه به تداوم سیر افزایشی ابتلاء به ویروس کرونا در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: از مردم می‌خواهیم هنگام حضور در خارج از خانه اصول بهداشتی و مراقبتی را بیش‌ازپیش رعایت کنند.

وی در خصوص تازه‌ترین آمار مبتلایان ویروس کرونا در استان خوزستان، بیان کرد: بر اساس تشخیص‌های قطعی صورت گرفته در شبانه‌روز گذشته، ۸۸ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا خوزستان شناسایی و ثبت شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه داد: این ۸۸ مورد به تفکیک؛ اهواز: ۶۲ مورد، حمیدیه: ۶ مورد، آبادان: ۵ مورد، خرمشهر و دزفول هر کدام ۳ مورد، شهرستان‌های اندیمشک، هویزه و دشت آزادگان هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های رامشیر، کارون و هندیجان هر کدام یک مورد بوده است.

احسان پور تصریح کرد: با شناسایی این موارد جدید، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به یک هزار و ۵۴۸ مورد افزایش یافته است.

وی خبر داد: در حال حاضر ۱۹۵ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و از ابتدای اپیدمی تاکنون یک هزار و ۲۰۰ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در پایان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند تا به این ترتیب شمار فوت‌شدگان در استان به ۱۵۳ نفر برسد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of