شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز:

۶۴ مورد ابتلای جدید به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: براساس تشخیص‌های قطعی صورت گرفته در شبانه‌روز گذشته، ۶۴ مورد ابتلای جدید به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور ظهر امروز جمعه در رابطه با جدیدترین آمار مبتلایان کووید ۱۹ در استان خوزستان، بیان کرد: در حال حاضر ۱۸۷ بیمار در مراکز درمانی استان مورد درمان هستند و یک‌هزار و ۱۲۴ بیمار با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

وی افزود: بر اساس تشخیص‌های قطعی صورت گرفته در شبانه‌روز گذشته، ۶۴ مورد ابتلای جدید به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی و ثبت شده است تا به این صورت شمار مبتلایان از ابتدای این اپیدمی تاکنون به هزار و ۴۶۰ نفر برسد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه داد: این ۶۴ مورد به تفکیک؛ اهواز ۳۳ مورد، رامشیر ۱۴ مورد، باوی پنج مورد، هندیجان چهار مورد، اندیمشک ۲ مورد و شهرستان‌های بهبهان، حمیدیه، خرمشهر، شوش، هویزه و ماهشهر هر کدام یک مورد بوده است.

احسان پور در پایان تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، دو بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند تا به این ترتیب موارد فوتی در استان به ۱۴۹ نفر افزایش یابد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of