دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ Monday 29 April 2024

سخنگوی علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز:

شمار مبتلایان کرونا در خوزستان به ۱۰۰۰ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: با تشخیصی ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ طی شبانه‌روز گذشته در خوزستان، مجموع مبتلایان به ۱۰۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور بعدازظهر چهارشنبه در خصوص تازه‌ترین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان خوزستان بیان کرد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه‌روز گذشته خوزستان شناسایی و به ثبت رسیده است تا به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری به ۱۰۰۰ نفر در استان افزایش یابد.

وی افزود: این ۳۵ مورد جدید به تفکیک اهواز ۱۵ مورد، شوش ۴ مورد، کارون ۳ مورد، شهرستان‌های آبادان، باوی، دشت آزادگان و خرمشهر هرکدام ۲ مورد و شهرستان‌های ماهشهر، مسجدسلیمان، رامشیر، حمیدیه و اندیمشک هر کدام یک مورد ابتلاء به کووید ۱۹ بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز افزود: تاکنون ۷۰۵ نفر پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند و در حال حاضر ۱۷۵ نفر در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

احسان پور از فوت چهار بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه‌روز گذشته استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳ مورد در اهواز و یک مورد در دزفول بودند و به این ترتیب شمار جان‌باختگان کووید ۱۹ در استان به ۱۲۰ نفر افزایش یافت.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of