جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ Friday 29 March 2024

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:

۵۴۰۰ بسیجی و پاسدار برای مبارزه با کرونا در استان فعالیت می‌کنند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: پنج هزار و ۴۰۰ نفر از نیروهای بسیجی و پاسدار با دستور فرماندهی سپاه خوزستان در قرارگاه شفا برای مبارزه با کرونا فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا حاجتی بعدازظهر دوشنبه در آغاز توزیع ۳ هزار بسته بهداشتی و غذایی قرارگاه جهاد و شفا به مناطق محروم اهواز که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: در راستای مبارزه با کرونا جامعه پزشکی، خیران، مسئولان شرکت فولاد خوزستان در کنار بسیجیان همیشه حاضر در صحنه کار بسیار خوب و سازماندهی شده‌ای انجام دادند.

وی به پای کار بودن فرماندهان ناحیه امام حسین (ع) و امام علی (ع) اشاره کرد و افزود: ۳ هزار بسته بهداشتی و ۳ هزار بسته مواد غذایی هر بسته به ارزش مالی ۵ میلیون ریال که در مجموع ۱۵ میلیارد ریال بین مناطق هدف توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: مناطق هدف به صورت مویرگی شناسایی شده‌اند و فرمانده ناحیه امام حسین (ع) جلسات خوبی برگزار کرد و فرماندهان حوزه نیز در مرحله بعد فرماندهان پایگاه‌های مختلف بسیج مستقر را در مناطق توجیه کنند.

سرهنگ حاجتی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰ نقطه شناسایی شده است، ادامه داد: اقشار مختلف بسیجی نیز در مناطق هدف و تحت پوشش خود اقدامات لازم را با تدوین نقشه راه و برنامه‌ریزی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بسیج پیشکسوتان پیگیر حال پیشکسوتان بیمار و ناخوش‌احوال خانه‌نشین هستند، گفت: بسیج طلاب نیز در بحث شست‌وشوی میت‌های بانوان و مردان فعالیت می‌کنند و حداقل ۱۶ نفر فقط در اهواز فعال شده‌اند تا کار غسل میت‌ها روی زمین نماند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه بسیج طلاب و پیشکسوت نیز به صورت مجزا خودشان یک هزار بسته برای توزیع آماده کردند، یادآور شد: فولاد خوزستان و خیران دیگر نیز بسته‌های مجزایی را برای توزیع میان نیازمندان مهیا کرده‌اند.

سرهنگ حاجتی با اشاره به اینکه دشمنان کشور در تلاش هستند تا همه‌چیز را وارونه جلوه دهند، گفت: الحمدالله صداوسیما و دیگر اصحاب رسانه خود پای کار هستند تا حقیقت ایران را به دنیا مخابره کنند و قطعاً تیر دشمنان همچون گذشته به سنگ می‌خورد.

وی خبر داد: امروز بازدید از منطقه غیزانیه انجام و کلنگ بیابان‌زدایی برای ۲ هزار هکتار از اراضی این نقطه به زمین زده شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان به صدور مجوز غذا و دارو برای تولید لباس، دستکش، گان پزشکی و محلول برای کارگاه جهان‌آرا اشاره و عنوان کرد: بیش از یک هزار دست لباس پزشکی در کارگاه تولیدی جهان‌آرا از سوی بانوان جهادی تولید و توزیع شده است.

سرهنگ حاجتی در پایان گفت: پنج هزار و ۴۰۰ نفر از نیروهای بسیجی و پاسدار برابر با دستور فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در قرارگاه شفا برای مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of