چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ Wednesday 15 May 2024

توسط قرارگاه جهادی شفا؛

نقاهتگاه ۱۰۰ تخت خوابی در اهواز به بهره برداری رسید

فرمانده سپاه خوزستان گفت : برابر برنامه ریزی که صورت گرفته بود، محل نقاهتگاه ۱۰۰ تخت برای بیمارانی که بعد از بهبودی نیاز به ادامه درمان دارند راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری رکن۴، فرمانده سپاه خوزستان در حاشیه افتتاح نقاهتگاه ۱۰۰ تخت‌خوابی قرارگاه جهادی شفا در اهواز گفت: برابر برنامه ریزی که صورت گرفته، محل نقاهتگاه ۱۰۰ تخت برای بیمارانی که بعد از بهبودی نیاز به ادامه درمان دارند راه اندازی شد، در اهواز ۳۰۰ تخت در ۳ نقطه پیش‌بینی کرده‌ایم که با همت بسیج جامعه پزشکی این اقدام انجام شده است.
سردار شاهوار پور با تاکید بر امر پیشگیری افزود: یکی از اقداماتی که در جلسات ستاد مبارزه با کرونا تاکید می شود بحث پیشگیری است ، ما هم در این راستا ۹۰۰ تخت‌خواب با همکاری بسیج جامعه پزشکی و نواحی بسیج شهرستان‌ها سراسر استان برای نقاهتگاه بیماران بهبود یافته مهیا شده است.
وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۱۲هزار نفر از بسیجیان در امر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعال هستند و فعالیت‌هایی همچون ضدعفونی، کنترل مبادی ورودی و جداسازی جمعیت انجام می دهند و برای کمک به غربالگری در مراکز بهداشت شهرستان‌ها بیش از ۱۳۰۰ نفر مامور به خدمت شده‌اند.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان در مورد خدمات دیگر نیروهای سپاه گفت: برای کمک به غربالگری ۱۶ کلینیک درمانی در استان مهیا شده است و پشتیبانی از بیمارستان شهید بقایی و بیمارستان صحرایی شهید بقایی در دستور کار قرار دارد.
سردار شاهوارپور عنوان کرد: رده‌های جنگ نوین شبانه درحال ضد عفونی شهرها هستند، گروه‌های جهادی نیز طبق برنامه‌ریزی ، مشغول ضدعفونی معابر می باشند تا بتوانیم هرچه زودتر این ویروس را از بین ببریم.
وی با بیان این که هفته بسیار حساسی پیش رو داریم گفت: نتیجه استفاده از امکانات نیروهای مسلح ، دستگاه‌های دولتی و ابلاغ دستورالعمل‌ها رسیدن به وضعیت پایدار است و تلاش می‌کنیم تا به یک شیب نزولی برسیم.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان: مردم باید همکاری لازم را داشته باشند و سیزده‌ بدر بیرون نروند تا باعث کمتر شدن کار پزشکان و کادر درمانی شوند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of