چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ Wednesday 15 May 2024

با اجرای طرح تشدید نظارت در روز طبیعت؛

بازارهای مرکزی عرضه تره‌بار در خرمشهر تعطیل می ‌شوند

فرماندار خرمشهر گفت: بازارهای مرکزی محل عرضه تره‌بار خرمشهر هم‌زمان با اجرای طرح تشدید نظارت در «روز طبیعت» تعطیل می‌ شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای خرمشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه میدان تره در خرمشهر وجود ندارد؛ در بازارهای صفا و روز این شهر میوه و تره‌بار در محلی محدود عرضه می‌شود و باعث تراکم جمعیت شده و خطرآفرین است.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص خرمشهر و مجاز بودن فعالیت صنف تره‌بار تاکنون این اصناف جمع‌آوری نشده‌اند اما با توجه به خطر موجود در این مناطق و بی‌نتیجه بودن فعالیت‌های فرهنگی هم‌زمان با اجرای طرح «روز طبیعت» این بازارها از روز سه شنبه تعطیل می‌شوند.

فرماندار خرمشهر از وجود راهکار برای عرضه این اقلام خبر داد.

حیدری بر لزوم توقف فروش مرغ زنده و عرضه این نوع کالا طبق موازین بهداشتی تأکید کرد.

وی به تشدید برخوردها برای کاهش تردد در روز سیزدهم فروردین امسال خبر داد و گفت: امروز به همراه شهردار از مناطق پرخطر بازدید شد و قرار است در ۱۳ فروردین امسال علاوه برای مسیرهای تردد شهری، بر تردد بین کوی‌ها و محلات نیز نظارت شود.

وی در ادامه از تشدید تردد بین روستا و شهر، تعطیلی رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها، اقامتگاه‌ها، هتل، اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی به‌عنوان اقدامات پیشگیرانه انجام شده برای مقابله با ویروس کووید ۱۹ یاد کرد.

وی در خصوص بازگشت کارگران و سربازان بعد از تعطیلات نیز گفت: با سربازان و کارگران طبق دستورالعمل طرح ملی «فاصله‌گذاری اجتماعی» وزارت کشور برخورد خواهد شد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of