جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ Friday 29 March 2024

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز:

۴۵۵ بیمارمبتلا به کرونا بهبود یافتند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با تاکید بر بهبودی ۴۵۵بیمار کرونایی در استان گفت: ۲۵مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس طی شبانه‌روز گذشته در خوزستان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین کاملی بعدازظهر سه‌شنبه در خصوص آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان بیان کرد: ۲۵ مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس طی شبانه‌روز گذشته در استان خوزستان به ثبت رسید.

وی افزود: این موارد یاد شده به تفکیک ۸ نفر در اهواز، ۵ نفر دزفول، شهرستان‌های امیدیه، خرمشهر، شوشتر و ماهشهر هر کدام دو مورد و شهرستان‌های باوی، شوش، گتوند و شادگان هر کدام یک مورد بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه داد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی و احتساب موارد مذکور مجموع موارد شناسایی شده ابتلاء به این ویروس به ٧١٨ مورد در استان رسیده است.

کاملی به افزایش شمار جان‌باختگان این بیماری در استان خبر داد و گفت: در شبانه‌روز گذشته ۵ مورد بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند که این تعداد به تفکیک شهرستان ۳ نفر در اهواز و شهرستان‌های ایذه و دزفول هر کدام یک مورد فوتی گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تصریح کرد: با احتساب موارد مذکور تاکنون شمار فوت‌شدگان بیماران کرونایی در استان به ۸۵ نفر رسیده است.

وی به بهبودیافتگان بیماران کرونایی اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان تاکنون ۴۵۵ نفر از این بیماران بهبود یافته‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز بیان کرد: در حال حاضر ١٧٨ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان هستند.

کاملی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز طبیعت از همه هم استانی‌ها درخواست می‌شود که از تردد در فضای باز، جاده‌های بین‌شهری خودداری کنند و برای حفظ سلامت عموم جامعه در خانه بمانند و همچنین از عموم مردم که به توصیه‌های وزارت بهداشت توجه و از شرکت در مراسم و سفرهای غیرضروری اجتناب کرده‌اند، قدردانی می‌شود.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of