پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ Thursday 25 April 2024

از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون؛

۱۰ واحد متخلف در خوزستان پلمب شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۰ واحد متخلف در استان خوزستان پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نعمت الله بیرانوندی در این خصوص اظهار کرد: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۰ واحد متخلف در استان خوزستان شناسایی و پلمب شدند.

وی افزود: علاوه بر پلمب این واحدها تعداد پنج میلیون و ۴۲۲ هزار و ۹۲۰ جفت دستکش نیز کشف شده است.

بیرانوندی با اشاره به این کشفیات گفت: یک هزار و ۸۳۷ لیتر الکل، ۱۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی، ۱۶ هزار و ۶۸۲ عدد ماسک و ۱۶۰۰ عدد تب‌سنج نیز کشف شده و تحویل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان، تصریح کرد: در این مدت تعداد ۵۵۹ گشت در معیت ناظران صورت پذیرفته و برای ۹۱ متخلف، پرونده تشکیل شده است.

وی در ادامه، بیان کرد: هم‌وطنان ما در این مدت تعداد ۳۸ گزارش و شکوائیه در سامانه ۱۳۵ به ثبت رسانده‌اند.

دبیر کمیسیون امور تعزیرات حکومتی استان خوزستان، افزود: همکاران ما در تعزیرات حکومتی سراسر استان با وجود نگرانی و دغدغه سرایت ویروس بنا به وظیفه ذاتی و وجدانی خود به طور مستمر در حال انجام وظیفه هستند و فراتر از وظیفه اصلی سازمانی رسیدگی به تخلفات، در قالب گشت‌های نظارتی مشغول رصد بازار خاص مایحتاج بهداشتی هم استانی‌های خود هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان در پایان با تقدیر از همه دستگاه‌های ناظر به خصوص اداره اطلاعات، سپاه پاسداران، معاونت غذا و دارو، نیروی انتظامی، سازمان صمت و دیگر دستگاه‌ها از هم‌وطنان خواست تا گزارش‌های خود را به دستگاه‌های ناظر یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ اطلاع دهند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of