یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ Sunday 19 May 2024

ماسک توسط کارگاه‌های سپاه در خوزستان تولید می شود

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: با توجه به نیاز جامعه به ماسک، برنامه‌ریزی شده تا این نیاز از طریق کارگاه‌های خیاطی سپاه تهیه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دو جلسه مشترکی که بین سپاه ولی‌عصر خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان و نحوه همیاری و همکاری بسیج مطرح شد.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم در این راستا انجام «غربالگری افراد» است که بهداشت و درمان اعلام کردند که مردم با ورود به این سامانه و مشارکت در آن یکی از اولویت‌ها است که بسیج باید کمک کند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان بیان کرد: در این راستا ما درخواست کردیم که در شهرستان‌ها همه پایگاه‌های بسیج کمک کنند تا به این ترتیب غربالگری و تشخیص بیمار بیماری از ابتدا تشخیص و مهار شود.

سردار شاهوار پور تصریح کرد: یکی دیگر از کارهای مورد نیاز بحث «تهیه ماسک» است که ما کارگاه‌های خیاطی در شهرستان‌های مختلف داریم و بنا شد این کارگاه‌ها فعال شوند، ماسکی که نیاز مردم است توسط آنها تهیه شود و در داروخانه‌ها توزیع شود.

وی گفت: در حوزه «درمان» نیز کارهایی در زمینه قرنطینه افراد در صورت نیاز آماده ارائه خدمات هستیم و امید می‌رود مانند فلج اطفال با مشارکت مردم و ورود بسیج این ویروس با کمترین هزینه جانی و مالی ریشه‌کن شود.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of