جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ Friday 3 May 2024

فرماندار ایذه:

به دهدز سفر نکنید

از امروز پایش خودروهای ورودی به دهدز با دقت بیشتری انجام می‌شود، از هموطنان درخواست می‌کنیم که به دهدز سفر نکنند.

حسین لامی‌زاده روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پایش مسافران ورودی به دهدز در روزهای گذشته آغاز شده بود و از امروز نیز از ورود خودروهای غیر بومی به دهدز ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی افزود: استاندار خوزستان و فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان ساعتی پیش در سفری سر زده از دهدز و ورودی خوزستان از سمت چهارمحال و بختیاری بازدید کرده و از روند پایش در این حوزه ابراز رضایت کردند.

فرماندار ایذه از تلاش‌ شبانه روزی ارگان‌ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تشکر کرد و افزود: برای از بین بردن این بیماری، به روحیه جهادی مانند هشت سال دفاع مقدس نیاز داریم، باید مردم و مسئولین در کنار هم باشند.

وی تأکید کرد: شهرستان ایذه همچنان از حیث ابتلا به کرونا در وضعیت سفید قرار دارد و برای ادامه این روند روی کمک مردم حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم، مردم با ماندن در خانه و عدم تردد غیر ضروری در سطح شهر می‌توانند کمک شایانی به ای موضوع کنند.

به گزارش ایرنا تاکنون مورد مثبتی از بیماری کرونا در بین شهروندان ایذه‌ای مشاهده نشده است.

محور ایذه- دهدز به سمت چهارمحال و بختیاری یکی از گلوگاه‌های اصلی ورود به استان خوزستان است که به عنوان محور مهم در جابجایی مسافر و بار از آن استفاده می‌شود.

بر اساس گزارش امروز رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۱۱ هزار و ۳۶۴ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و ۵۲۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of