جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ Friday 3 May 2024

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان:

۵۱ ایستگاه آموزش پیشگیری از ابتلا به کرونا برپا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: بیش از ۵۱ ایستگاه با هدف آموزش همگانی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در سراسر خوزستان با تلاش اعضای جوانان این جمعیت برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی خدادادی در نشست کمیته استانی مبارزه با کرونا بیان کرد: شهید سلیمانی الگوی مناسبی برای تبدیل تهدیدها به فرصت است؛ شهید سلیمانی جلب اعتماد عمومی ایجاد کرد و با تلاشی مخلصانه تأثیر عمیقی بر روی جامعه گذاشت.

وی افزود: لذا اگر مسئولان با اخلاص کار کنند و تلاششان را به عمل بیاورند قطعاً مردم احساس رضایتمندی کرده و به نتیجه خواهیم رسید و هر جا با اخلاص، برای رضای خدا و برای خدمت به مردم کار و تلاش کنیم به نتیجه می رسیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به مشکلات و تبعات شیوع ویروس کرونا برای مردم و کسبه‌های مختلف در این اوضاع بحرانی تنها راهکار را قطع تکثیر بیولوژیک ویروس عنوان کرد و افزود: با توجه به محدودیت‌های ظرفیت حوزه «درمان» بهترین رویکرد پیشگیری اجتماع‌محور و اعتمادسازی عمومی به منظور مشارکت فراگیر در راستای قطع بیولوژیک ویروس است

خدادادی اضافه کرد: به همین دلیل تنها راه حل در حال حاضر ارتباط نداشتن است و مردم باید در منازلشان بمانند و با شرکت نکردن در اجتماعات، پرهیز از سفرهای غیرضروری و رعایت بهداشت عمومی و فردی از تکثیر بیولوژیک ویروس جلوگیری کنیم تا در زمان فروکش کردن آلودگی با این ویروس تسریع ایجاد شده و زمینه‌ساز نوروزی دل‌نشین در سال پیش رو باشیم.

وی در خصوص فعالیت‌های جمعیت هلال احمر خوزستان در مقابله با ویروس کرونا در سطح استان خوزستان اظهار داشت: تولید محتوای آموزش‌های پیشگیرانه همکاری فراگیر با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و تأمین برخی نیازهای اولیه مراکز درمانی و اورژانس‌ها با همیاری خیرین و برگزاری نشست هم‌اندیشی با همراهی متخصصین عفونی در جمعیت هلال احمر است.

خدادادی افزود: بیش از ۵۱ ایستگاه با هدف آموزش همگانی پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا در سراسر استان خوزستان با تلاش اعضای جوانان این جمعیت برپا شده است و علاوه بر آن نجاتگران جمعیت هلال احمر نیز با پایش و بیماریابی از طریق تب سنجی در مبادی ورودی استان در حال ارائه خدمت هستند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of