شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 4 May 2024

تا پایان‌ اسفند ماه و به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس؛

مقرری بگیران بیمه‌بیکاری نیازی به مراجعه حضوری ندارند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اعلام کرد: مقرری بگیران بیمه بیکاری برای انجام حضور و غیاب تا پایان‌اسفند ماه نیاز به حضور فیزیکی در ادارات تابعه ندارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارسلان غمگین اظهار کرد: با هدف پیش‌گیری از شیوع بیماری کرونا ویروس اقدامات پیشگیرانه در دستور کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت و همان تأییدیه ماه گذشته (بهمن‌ماه) به‌منظور اعلام به شعب تأمین اجتماعی برای پرداخت مقرری بیمه بیکاری اسفندماه ارسال می‌شود.
وی گفت: شهروندان توصیه‌های خود مراقبتی را تا پایان زمان بروز خطر بیماری کرونا جدی بگیرند؛ قطعاً با هم‌افزایی در رعایت موارد بهداشتی این بیماری را شکست خواهیم داد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه و تأمین اجتماعی تصریح کرد: به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس مستمری بگیران بیمه بیکاری تا پایان اسفندماه برای انجام حضور و غیاب نیازی به حضور فیزیکی در ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ندارند و همان تأییدیه ماه گذشته (بهمن‌ماه) به‌منظور اعلام به شعب تأمین اجتماعی برای پرداخت مقرری بیمه بیکاری اسفندماه ارسال می‌شود.
به منظور مقابله و پیشگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا و ضرورت محافظت از سلامت کارکنان و مراجعان، همه مراجعه کنندگان می توانند با مراجعه به نشانی https://khouzestan.mcls.gov.ir خدمات خود را دنبال کنند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of