جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ Friday 17 May 2024

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش:

ارتش برخی مناطق خوزستان را ضد عفونی می کند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش از ضد عفونی کردن برخی مناطق عمومی خوزستان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دستور رسمی کل کادر بهداشت و درمان، تجهیزات مختلفی که هست و وسایل جنگ‌های نوین و تجهیزات این حوزه برای بحث گندزدایی و استریل اماکن اعلامی از سوی دانشگاه قرار می‌گیرند.

وی افزود: در بخش آمبولانسی و کادر درمان و هر حوزه‌ای که بتوانیم به مردم و کادر بهداشت و درمان کمک کنیم، کوتاهی نمی‌کنیم چون یک کار جهادی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش ادامه داد: مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده به میزان لازم تهیه شده و این کار ادامه دارد.

بیدادی تأکید کرد: در آشپزخانه‌ها، خبازخانه‌ها و همچنین آسایشگاه‌ها، همایش‌ها، کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی تعطیل شده است. به منظور حفظ سلامت کارکنان مأموریت‌ها و رزمایش‌هایی که در گذشته برنامه‌ریزی شده بود، همه لغو شده و تمام تلاش مجموعه این است که خیال خانواده‌ها از بهداشت و تمیز بودن پادگان‌ها راحت باشد.

وی در پایان گفت: در ورودی پادگان‌ها یک تیم بهداشتی مستقر است و هنگام ورود و خروج افراد توسط این تیم پزشکی کنترل می‌شود و در صورت داشتن علائم و نشانه مانند تب بلافاصله به مراکز اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعزام می‌شود و در صورت نیاز قرنطینه می‌شود.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of