چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ Wednesday 8 May 2024

به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری ؛

میوه و تره بار در بازار روزهای موقت مستقیم عرضه می شود

بابک ربیعی اظهارکرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و لزوم اقدامات لازم در راستای استقبال از بهار و با هدف تدوین برنامه های نوروزی شهرداری اهواز و با توجه به همسویی موضوع و اهداف اصلی سازمان ساماندهی مشاغل شهری در این راستا اقدام به راه اندازی بازار های روز موقت به مدت دو ماه در مناطق هشتگانه نموده است.

به گزارش اداره ارتباطات سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز، بابک ربیعی با اعلام این خبر اظهارکرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و لزوم اقدامات لازم در راستای استقبال از بهار و با هدف تدوین برنامه های نوروزی شهرداری اهواز و با توجه به همسویی موضوع و اهداف اصلی سازمان ساماندهی مشاغل شهری در این راستا اقدام به راه اندازی بازار های روز موقت به مدت دو ماه در مناطق هشتگانه نموده است تا بتوانیم خدمات مطلوبتری برای شهروندان و مهمانان عزیز ارائه دهیم .

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری یکی از بازوهای مدیریت شهری است که نقش مهمی در آرام سازی بازار شب عید و رونق سفره های مردم دارد که با رایزنی های صورت گرفته و دستور شهردار محترم اهواز این روز بازارهای موقت در سطح مناطق با رعایت عدالت فضایی و توزیع مکانی در حال راه اندازی می باشند .

وی در ادامه بیان کرد : این سازمان به عنوان یکی از شبکه های توزیع تلقی شده و با اهداف عرضه مستقیم و به موقع میوه ، نقش مهمی در حمایت از حقوق مصرف کنندگان ،ساماندهی و نظم بخشیدن به بازار میوه وتره بار ، تسهیل در تهیه میوه و تره بار و حذف عوامل واسطه از طریق ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دارد .

ربیعی با بیان اینکه سازمان ساماندهی مشاغل شهری مسئول تولید محصولات کشاورزی نیست، بلکه تلاش می‌کند تا با ایجاد بسترهای مناسب و کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دلالان، فاصله تولید تا مصرف را کاهش دهد، تصریح کرد: محصولات عرضه شده که شامل سیب و پرتقال می باشد در این غرف ۱۰ درصد زیر قیمت میدان میوه و تره بار ارائه می شود که روزانه توسط بازرسی سازمان کنترل شده و در هیچ یک از غرف نوسان قیمت دیده نمی شود .

وی در ادامه گفت : لباس کلیه بهره برداران غرف متحدالشکل می باشد و بر محل های عرضه، تابلو سازمان ساماندهی مشاغل شهری نصب می شود و افراد دارای مجوز فعالیت می باشند و به منظور نظافت و کنترل قیمت ،کم فروشی و بهبود برخورد با مشتری ، بازرسی های نامحسوسی به طور دوره ای پیش بینی شده و برنامه هایی را در زمینه آموزش غرفه داران و در برخورد با مشتری اعمال شده است .

بابک ربیعی در ادامه افزود : رسالت سازمان بر مبنای مشتری محوری و رضایت شهروندان است سازمان به دنبال جذب و افزایش رضایتمندی شهروندان عزیز اهوازی می باشد به طوری که رضایتمندی شهروندان یکی از مهمترین اولویت های این سازمان می باشد .

این سازمان در راستای خدمت رسانی به شهروندان و امر مهم سلامت محوری تلاش خواهد کرد تا با انجام فعالیت های عمرانی ،تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی مطلوب و موثر به شهروندان شاهد ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و در نتیجه افزایش رضایتمندی آنها باشد .

گفتنی است این سازمان آمادگی خود را جهت رسیدگی به پیشنهادات و درخواست های شهروندان و غرفه داران از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام می دارد .

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of