شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 18 May 2024

در چهل و يكمين سالگرد پيروزى انقلاب اسلامى ؛

٢ فضاى آموزشى در شهرستان رامشیر افتتاح شد

با حضور شریعتى استاندار خوزستان ، قربانى مدیرکل نوسازى مدارس خوزستان ، محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شوراى اسلامى و مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ٢ فضاى آموزشى در رامشیر افتتاح و به بهره بردارى رسید.

به گزارش پایگاه خبری رکن۴ به نقل از روابط عمومى اداره کل نوسازى مدارس خوزستان ، با حضور شریعتى استاندار خوزستان ، قربانى مدیرکل نوسازى مدارس خوزستان ، محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شوراى اسلامى و مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ٢ فضاى آموزشى در رامشیر افتتاح و به بهره بردارى رسید.

علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در حاشیه آیین افتتاح مدرسه راهنمایى شبانه روزى رامشیر گفت : باتوجه به اهمیت ارتقا و افزایش فضا‌های آموزشی در مناطق مختلف بخصوص روستا‌ها و مناطق محروم استان، ۲ باب مدرسه در شهرستان رامشیر افتتاح و به بهره بردارى رسید.

قربانى گفت : مدرسه راهنمایى شبانه روزى رامشیر در مساحت ٨ هزار مترمربع با زیربناى آموزشى ٩۴٠ مترمربع و اعتبارى بالغ بر ۴٣ میلیارد ریال از محل طرح هاى ملى و استانى احداث و به بهره بردارى رسید.

وى افزود : دیگر پروژه اى که امروز افتتاح شد مدرسه ۶ کلاسه مصطفی خمینی (ره) بود که در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای آموزشی ۵۰۰ متر مربع و با صرف هزینه ۵ میلیاردو ۵٠٠ میلیون ریال در روستای صفحه رامشیر به بهره برداری رسید.

گفتنى است صبح امروز نیز با حضور جمعی از مسئولان استانی، مدرسه ۳ کلاسه خیرساز در یکی از روستا‌های اهواز افتتاح شد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of