پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ Thursday 9 May 2024

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان:

ناحیه صنعتی کارون از سال آینده به متقاضیان واگذار می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با اشاره به کلنگ زنی ناحیه صنعتی کارون گفت: امیدواریم از سال آینده بتوانیم در این ناحیه صنعتی زمین به متقاضان واگذار کنیم.

اخلاق محمدیان امروز ۲۶ بهمن ماه در حاشیه مراسم کلنگ زنی ناحیه صنعتی کارون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از تفکیک شهرستان کارون از شهرستان اهواز و تشکیل شهرستان کارون، شرکت شهرک های صنعتی خوزستان به دنبال زمین برای احداث شهرک و ناحیه صنعتی در این منطقه بود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شهرستان کارون در شعاع حریم ۴ کیلومتری شهرستان اهواز قرار دارد و این مساله کار را برای تملک اراضی در این شهرستان دشوار می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان تصریح کرد: این محدودیت ها باعث شد تا کار دشواری را در انتخاب زمین برای ایجاد ناحیه صنعتی کارون داشته باشیم اما سرانجام در نزدیکی تصفیه خانه‌ شرق اهواز و در محدوده نزدیک به شهرک صنعتی شماره ۳‌ اهواز یک زمین ۵۰ هکتاری انتخاب شد.

محمدیان بیان کرد: این زمین از اراضی منابع ملی است که تخصیص آن نیز دریافت شده است و خوشبختانه امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی کارون در آن هستیم.

وی ادامه داد: شهرک های صنعتی فی النفسه برای ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه است و احداث این ناحیه صنعتی نیز در همین راستا خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: فعالیت های اجرایی در این شهرک شامل خطوط برق، آب و گاز آغاز خواهند شد و در این زمینه امیدواریم از سال آینده بتوانیم در این ناحیه صنعتی زمین به متقاضیان واگذار کنیم.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of