سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ Tuesday 19 March 2024

‎در چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی :

مدرسه ۶ کلاسه بانک ملى در خرمشهرافتتاح شد

دبستان ۶ کلاسه اعتماد بانک ملى با حضور سامرى نماینده مردم خرمشهر در مجلس شوراى اسلامى ، قربانى مدیرکل نوسازى ، توسعه و تجهیز مدارس خورستان ، طاهرى مدیرعامل شعب بانک ملى در خوزستان و خادمیان رئیس صندوق پس انداز بانک ملى افتتاح و به بهره بردارى رسید.

به گزارش پایگاه خبری رکن۴ به نقل از روابط عمومى اداره کل نوسازى مدارس خوزستان ، دبستان ۶ کلاسه اعتماد بانک ملى با حضور سامرى نماینده مردم خرمشهر در مجلس شوراى اسلامى ، قربانى مدیرکل نوسازى ، توسعه و تجهیز مدارس خورستان ، طاهرى مدیرعامل شعب بانک ملى در خوزستان و خادمیان رئیس صندوق پس انداز بانک ملى افتتاح و به بهره بردارى رسید.

على قربانى در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامى داشت یاد و خاطره امام راحل و شهداى انقلاب گفت : ساخت و ساز در مناطق محروم و کم برخودار در اولویت اول ما است و بانک ملى با مشارکت در ساخت مدارس جدید در این مناطق کمک شایان و اقدامات ارزشمندى انجام داده و پیش از این نیز با تخصیص ٢ میلیارد ریال توسط بانک ملى در منطقه اروند کنار مدرسه ٢ کلاسه رودکى ساخته و به بهره بردارى رسید.

قربانى ضمن تقدیر و تشکر از بانک ملى گفت : از بانک ملى و دیگر بانکها در سطح استان و کشور تشکر میکنم که به وظیفه و مسئولیت اجتماعى خود به خوبى عمل کرده و براى آبادانى کشور از هیچ کمکى فروگذار نیستند.

وى افزود : بانک ملى براى احداث دو فضاى آموزشى دیگر در مناطق محروم استان اعلام آمادگى نموده که به زودى شاهد عملیات اجرایى آنها خواهیم بود.

مدیرکل نوسازى مدارس خوزستان با اشاره به پروژه هاى تحویلى در سال جارى خاطرنشان کرد: امسال با حمایت همه جانبه استاندار و دیگر مسئولان استانى توانستیم۴٧٢ پروژه در قالب هزارو ٣٠٠ کلاس درس را در استان خوزستان به بهره بردارى برسانیم که در این سالها از این حیث در کشور یک رکورد محسوب مى شود.

قربانى گفت: در شهرستان خرمشهر ٩ پروژه را در حال احداث داریم که در تلاش هستیم تا مهر ماه ٩٩ به بهره بردارى برسانیم.

گفتنى است : این مدرسه در مساحت هزارو ٢٣۵ مترمربع با زیربناى ۵٠٠ مترمربع با اعتبارى بالغ بر ١۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملى / مشارکتى تامین اعتبار شده است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of