سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ Tuesday 21 May 2024

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان :

آمریکا در سراسر جهان دیگر امنیت نخواهد داشت

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری انتقام ما سخت خواهد بود و در آینده انتقام خود را از استکبار و آل‌سعود خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز با بیان این که دل و قلب ظرف محبت است اظهار داشت: عقل جاذبه و دافعه برای انسان ایجاد نمی‌کند و فقط حسابدار خوبی است.

وی افزود: جایگاه محبت در دل انسان است ،انسان فرزند عالم ماده است و دلیل عمده مشکلات ما محبت و دلبستگی به دنیا است.

امام جمعه اهواز با بیان این که: قالب محبت‌های انسان تابع لذت هایی که می‌برد است گفت: یعنی انسان از هر چیزی که لذت ببرد محبتش را در دل خود جذب می کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد به شهادت جانسوز سردار جبهه مقاوت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت:حاج قاسم شب و روز خود را در جبهه‌های جنگ با استکبار گذراند.

وی با بیان این که شهید زمانی که به ملکوت اعلا می‌رود اولین هدیه آن هم کلامی با خداوند سبحان است تصریح کرد: خداوند متعال به شهدا ۷ هدیه خواهد داد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ادامه داد: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و سعودی‌ها بدانند که محور مقاومت اسلامی در منطقه و سراسر جهان آماده است و منافع آنان در سرار جهان در امنیت نخواهد بود و از صفحه روزگار محو خواهند شد.

موسوی‌فرد تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری انتقام ما سخت خواهد بود و در آینده انتقام خود را از استکبار و آل‌سعود خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا و این شهید عزیز گره‌ای که در منطقه ایجاد شده ‌باز خواهد شد

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of