پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ Thursday 9 May 2024

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز:

زیرساخت‌های شهر اهواز در بارندگی اخیر از بین رفته است

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در بارندگی اخیر استان خوزستان، زیرساخت‌های شهر اهواز به شکل قابل توجهی از بین رفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیپور ظهر شنبه در جلسه بررسی نحوه برآورد خسارت ناشی از بارندگی اخیر استان خوزستان اظهار کرد: اهواز شهری است که از حیث زیرساختی وضعیت مناسبی ندارد و بارندگی و سیلاب اخیر نیز به استمرار این وضعیت دامن زد.

وی افزود: در این بارندگی شاهد تخریب زیرساخت‌ها و بخش زیادی از شبکه معابر ما در دو بخش زیرساخت و روساخت دچار آسیب جدی شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: در بارندگی اخیر منازل در ۲۷۰ خیابان شهر اهواز دچار آسیب شدند و بنا بر اعلام استاندار کمک‌هایی برای این خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مأموران نیروی انتظامی ما ۳۰۸ مأموریت آب‌گرفتگی ،۳۴۶ نفر را از آب نجات دادند همچنین ۱۹۸ دستگاه خودرو و ۲۴ مأموریت غواصی را نیز زیر پل‌ها انجام دادند.

علیپور تصریح کرد: در این بارندگی حدود ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خسارت به تجهیزات آتش‌نشانی ما وارد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه زیرساخت‌های شهر اهواز در این بارندگی به نحو گسترده‌ای از بین رفت، بیان کرد: نباید در این بحران‌ها مدیران را به عنوان قربانی در برابر مردم قرار دهیم.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of