چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ Wednesday 22 May 2024

استاندار خوزستان:

کمیته توسعه متوازن ‌بندرماهشهر از شنبه آغاز به کار می‌کند

استاندار خوزستان گفت: کمیته توسعه متوازن شهرستان بندرماهشهر با هدف ایجاد اشتغال برای مردم بومی، سرمایه‌گذاری و توسعه متوازن شهرستان بندرماهشهر از روز شنبه آغاز به کار‌ خواهد کرد.

به گزارش تسنیم از بندرماهشهر، غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه شورای جلسه مشترک شورای تامین استان خوزستان، شورای تامین شهرستان بندرماهشهر و مدیران عامل صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه مشترک امروز در راستای هماهنگی، پایش و نظارت بر شرایط امنیتی ومسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی منطقه است.

وی افزود: در این جلسه در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی و اقدامات صنایع پتروشیمی در زمینه اشتغال جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توصیه‌هایی که داده شد سعی بر حفظ توازن منطقه شهرستان بندرماهشهر می‌شود.

استاندار استان خوزستان بیان کرد: کمیته توسعه متوازن از شنبه آغاز به کار خواهد کرد و در زمینه‌های اشتغال بومیان، سرمایه‌گذاری و توسعه همه جانبه‌‌ شهرستان بندرماهشهر تصمیم‌گیری ‌می‌کند؛ از مدیران عامل صنایع پتروشیمی چند نماینده در این جلسه حضور دارند و یک یا دو عضو شورای تامین استان ناظر این کمیته هستند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات مفید و موثری در شهرستان بندرماهشهر برای افزایش ضریب پایداری امنیتی منطقه و بالابردن توان و تاب‌آوری منطقه شهرستان بندرماهشهر در برابر مسائل مختلف باید انجام شود.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of