سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ Tuesday 7 May 2024

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان در مصاحبه رادیویی:

همه روزه تا ساعت ۲۰ آماده دریافت گزارشات افراد حقیقی و حقوقی هستیم

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت : تعزیرات حکومتی وظیفه اش رسیدگی به پرونده هایی است که از دستگاههای کاشف مثل سازمان صمت ، اتاق اصناف ، استاندار ، نیروی انتظامی و ….. همچنین مواردی که مردم خود به تعزیرات حکومتی مراجعه می کنند می باشد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی ، نعمت الله بیرانوندی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در مصاحبه خود با بخش صبگاهی طلوع خوزستان گفت : تعزیرات حکومتی وظیفه اش رسیدگی به پرونده هایی است که از دستگاههای کاشف مثل سازمان صمت ، اتاق اصناف ، استاندار ، نیروی انتظامی و ….. همچنین مواردی که مردم خود به تعزیرات حکومتی مراجعه می کنند می باشد .

وی ضمن بیان این که گزارشات مردمی جهت بررسی و نظر کارشناسی به یکی از این دستگاهها ارسال می گردد گفت : مرجع رسیدگی به این شکایات که از اشخاص حقوقی و حقیقی تهیه می گردد تعزیرات حکومتی است لذا سازو کار آن در اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان و ۱۴ شهرستان که دارای تعزیرات حکومتی می باشند برای رسیدگی قاطع ، فوری و بازدارنده در کمترین زمان مهیا می باشد . مدیر کل تعزیرات حکومتی تصریح کرد : تعزیرات حکومتی از اولین روز سهمیه بندی بنزین علاوه بر حضور در ساعات اداری همه روزه تا اطلاع ثانونی از ساعت ۱۵/۳۰ لغایت ۲۰ و در روزهای پنج شنبه و جمعه هم دارای کشیک می باشد و منتظر دریافت شکایات افراد حقیقی و حقوقی هستند .

بیرانوندی افزود : از ۲۵ آبان تا کنون ۱۲۵۹ پرونده وارده تعزیرات استان گردیده که ۱۱۰۹ پرونده از آنها رای صادر شده و به جرایم نقدی ونصب پارچه و تعطیلی محکوم گردیده اند .

مدیر کل تعزیرات حکومتی در پایان تصریح کرد : با نشست هایی که با مجموعه های مرتبط داریم در حال برطرف کردن دوگانگی قیمت ها هستیم و اولین ومهمترین مورد نصب اتیک و درج قیمت می باشد که این موضوع نیاز به یک فرهنگ سازی دقیق دارد .

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of