شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 18 May 2024

فرمانده انتظامی اهواز:

طرح دستگیری ۴۷ سارق حرفه‌ای اجرا شد

فرمانده انتظامی اهواز گفت: ۴۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۸۴ فقره انواع سرقت ظرف ۳روز گذشته در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ محسن دالوند در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت:در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار،همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۳ روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود:ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۴۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۱ سارق به عنف، ۷ خرده فروش موادمخدر و ۴ عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند گفت:ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح ها مقدار ۳ کیلو و۲۲۴ گرم انواع مواد مخدر،مقادیری اموال سرقتی، ۳۳۹ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، ۳ فقره تیراندازی و تعداد ۵ قبضه سلاح غیرمجاز (۱ قبضه سلاح جنگی و ۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز)به همراه ۱۷۵ فشنگ مربوطه نیز کشف کردند.

وی افزود:متهمان در تحقیقات پلیس به ۸۴ فقره انواع سرقت در شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۴۱ موتورسیکلت و ۳۰ خودروی متخلف توقیف و ۲۴ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مرکزترک اعتیاد تحویل داده شد، اظهارداشت:نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of