شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 18 May 2024

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز:

عاملان تیراندازی در پارک زیتون دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: با تلاش مأموران انتظامی عاملان تیراندازی در پارک زیتون اهواز دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ محسن دالوند امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افردای که شامگاه روز چهارشنبه ۱۵ آبان‌ماه در پارک زیتون اهواز اقدام به تیراندازی کرده بودند دستگیر شدند.

وی با اشاره به حادثه تیراندازی در پارک زیتون، افزود: در این درگیری که علت آن اختلاف حساب بوده بر اثر تیراندازی ۲ نوجوان و یک خردسال عابر مجروح و مصدوم شدند و برای درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این تیراندازی آغاز که کمتر از یک ساعت ۸ نفر از عاملان درگیری که سه نفر از آنان عامل اصلی تیراندازی منجر به جرح بودن را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح و نقاب صورت متعلق به عاملان تیراندازی کشف شد اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: پلیس با افرادی که با اقدامات مجرمانه باعث برهم زدن نظم عمومی و سلب آرامش شهروندان می‌شوند، برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of