پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ Thursday 28 March 2024

فرماندار آبادان :

زیر ساخت شهری با مشکل مواجه است

فرماندار آبادان با ابراز تاسف از وضعیت اسفناک برخی مناطق این شهر پس از بارندگی اخیر گفت: برخی مناطق آبادان در زمینه زیر ساخت شهری با مشکل جدی مواجه هستند.

سیدزین العابدین موسوی در نشست هماهنگی دستگاه های اجرایی آبادان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در ارائه خدمات در مناطق مختلف شهری آبادان عدالت وجود ندارد زیرا وضعیت مناطقی مانند ذوالفقاری، سده، جمشید آباد پس از بارندگی ها قابل تحمل نبوده و شهروندان از این بابت گله دارند.

وی افزود: مسئولان باید مدیریت کنند و با تقسیم بندی محله ها ارائه خدمات را اولویت بندی کنند و هیچ یک از اعضای ستاد بحران حق رفتن به مرخصی را ندارد.

موسوی گفت: اگر شهرداری در چند روز آینده برنامه منسجمی برای سر و سامان دادن به وضعیت زیر ساخت های شهری ارائه نکند حتما اقدام اساسی در این زمینه انجام خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: ارگان های مختلف به دور از اختلاف نظر هر چه سریع تر به اوضاع نابسامان مناطقی که پس از بارندگی با مشکل مواجه شده اند پایان دهند، پستی و بلندی های حاصل از آسفالت نشدن خیابان ها بخش زیادی از مشکلات مردم را تشکیل می‌دهد و این نشان از بی مسئولیتی، مسئولان مربوط است.

امام جمعه آبادان نیز در این نشست گفت: بارندگی علت مشکلات موجود در مناطق شهری آبادان نیست زیرا از ۲ ماه پیش هواشناسی نسبت به بارش ها هشدار داده است.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور افزود: اداره شهر آبادان به شیوه فعلی از سوی مردم پذیرفتنی نیست، باید تمام شبکه فاضلاب شهر آبادان لایروبی شود ضمن اینکه این اقدام می بایست قبل از بارندگی انجام می شد.

در پایان این نشست مقرر شد دستگاه های ذیربط با تقویت پمپ ها نسبت به تخلیه فاضلاب از مناطق شهری آبادان که دچار مشکل می باشند هر چه سریعتر اقدام کنند.

بارندگی شدید ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای آبادان و خرمشهر موجب طغیان فاضلاب در مناطقی از این شهرها شد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of