شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 27 April 2024

رأی گیری در آبادان به صورت تمام الکترونیک انجام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در آبادان به صورت تمام الکترونیک انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رکن۴ به نقل از مهر، عبدالله شهاوند پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست ستاد انتخابات خوزستان اظهار کرد: از سوی رسانه ملی کانال‌های اختصاصی برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ایجاد و داوطلبان برای استفاده از این ظرفیت می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در آبادان رأی گیری به صورت تمام الکترونیک انجام می‌شود، ادامه داد: از سوی هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات تمیهدات لازم برای انجام رأی گیری الکترونیکی در آبادان در حال اجرا است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: تاکنون سه هزار و ۵۵۱ شعبه اخذ رأی در استان ساماندهی شده است و این تعداد شعب نسبت به دوره قبلی انتخابات ۱۲.۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

شهاوند گفت: داوطلبانی که قصد تغییر حوزه انتخابیه خود را دارند تا ۲۵ بهمن فرصت دارند با مراجعه به سامانه فرمانداری مبدا نسبت به این موضوع اقدام نمایند.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از حوزه‌های انتخابیه استان اظهارداشت: از سوی فرمانداری‌ها مراحل نهایی اعضای شعب در حال انجام می‌باشد و آموزش این اعضا نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of