دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ Monday 29 April 2024

آیین پایانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزار شد

سید امین سپهریان ،اعتلا و ارتقای سطح کیفی هنرهای نمایشی و حمایت از تولید آثار فاخر را از جمله اهداف جشنواره برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری رکن ۴ توضیح داد: ۶۰ اثر به دبیرخانه این دوره از جشنواره رسید که از مجموع آثار رسیده ۹ اثر صحنه‌ای و هفت اثر خیابانی به مرحله نهایی راه یافتند.

وی بیان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی، امید آفرینی و تقویت روحیه ملی و ارزش‌های انسانی و اسلامی، افزایش جمعیت، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مسایل منطقه، استان و جهان و شعار سال از جمله محورهای جشنواره بودند.

برگزیدگان جشنواره در بخش صحنه‌ای

هومان هادی زاده در بخش بروشور برای نمایش ” خان نهم” برگزیده شد.

سامان نیکدل و محمدمنصورزاده، تندیس جشنواره را برای موسیقی نمایش ” بهشت حکیم الله” از دزفول دریافت کردند و لوح تقدیر این بخش به کسری افروغ و علی افروغ برای نمایش “رسم الخط” از اهواز داده شد.

لوح تقدیر بخش طراحی لباس به رعنا افشاری برای نمایش ” خان نهم” از شوشتر تعلق گرفت و در بخش گریم، هیات داوران برگزیده‌ای نداشت.

در بخش طراحی نور تندیس جشنواره به ایمان نخلستانی برای نمایش ” سایلنت هملت سایلنت” از اهواز اهدا شد و از مازیار آشوغ برای نمایش “اول شخص مفرد” از اندیمشک تقدیر شد.

رتبه اول تا سوم بخش طراحی صحنه به زهرا مرادی پور برای نمایش “اول شخص مفرد” از اندیمشک، امید بشیرذرتی برای نمایش “بهشت حکیم الله” از دزفول و مهدی حیدری برای نمایش ” قرار” از بندر امام خمینی رسید.

در بخش بازیگری زن مارال هاشمی برای نمایش “آتش افروزان سقاخانه و راه طوفانی فرمان پسر فرمان” از بهبهان رتبه اول، سوسن بشیر ذاتی برای نمایش “بهشت حکیم الله” از دزفول و مهنوش بلیان برای نمایش “اول شخص مفرد” از اندیمشک با طور مشترک رتبه دوم و شکوفه جودکی برای نمایش ” اول شخص مفرد” از اندیمشک و فاطمه سلیمانی برای نمایش “رسم الخط” از اهواز رتبه سوم را کسب کردند. در این بخش از هانیه احمدی‌پور مقدم بازیگر خردسال نمایش “رسم الخط” تقدیر شد.

عکاس: مهدی دایر

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of