شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 4 May 2024

استاندار خوزستان:

طولانی شدن روند استعلامات سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهد

استاندار خوزستان گفت: طولانی شدن روند کار و استعلامات ۲۳ گانه سرمایه‌گذاران و کلیه کسانی که هم از داخل استان و از خارج از استان به دنبال انجام کاری هستند فراری و خسته می‌کنند و سبب می‌شود نا امید شده و از استان بروند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان عصر امروز یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ در نشست شورای برنامه‌ریزی استان، اظهار کرد: طولانی شدن روند کار و استعلامات ۲۳ گانه سرمایه‌گذاران و کلیه کسانی که هم از داخل استان و از خارج از استان به دنبال انجام کاری هستند فراری و خسته می‌کنند و سبب می‌شود ناامید شده و از استان بروند.

وی افزود: باید کاری کنیم که روند استعلامات کوتاه شود و اگر موفق به این کار شدیم قطعاً در رقابت با سایر استان‌ها در جلب سرمایه‌گذار می‌توانیم گام خوبی را برخواهیم داشت.

استاندار خوزستان با بیان اینکه دلیلی ندارد سرمایه‌گذار در استان‌های دیگر که شرایط مشابهی با استان ما دارند به راحتی سرمایه‌گذاری کند اما در استان ما با مشکل مواجه شود، گفت: برخی از سرمایه‌گذاران معتقد هستند اغلب مدیران رغبت دارند در استان سرمایه‌گذاری کنیم اما زمانی که کار به بدنه کارشناسی برسد همه ما را فراری می‌دهند.

حسینی‌محراب با تاکید بر اینکه در بحث جلب سرمایه‌گذار باید قوانین و مقررات حاکم باشند، بیان کرد: چنانچه در در این مباحث مدیر یا جلسات شورایی در سطح عادی‌تر تصمیم گیرنده باشند این تصمیمات باید تا انتها ساری و جاری باشد.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف در روستاها، عنوان کرد: از آنجایی که در روستاها مدیریت واحدی وجود ندارد برخی از افراد در روستاها امکانات بیشتری می‌گیرند یعنی به هر میزان با دستگاه‌ها ارتباط دارند امکانات مورد نظر را دریافت می‌کند و برخی دیگر به دلیل عدم برخورداری از این ارتباط از دریافت خدمات و امکانات باز می‌مانند که این ظلم و خلاف عدالت است.

استاندار خوزستان اضافه کرد: به منظور رفع این نقص همه دستگاه‌ها باید به نرم‌افزاری مجهز باشند تا بر اساس آن تمام اطلاعات جمعیتی به علاوه کد ملی افراد و امکاناتی که در روستا وجود دارد در آن درج شود تا افرادی که در این مجموعه آماری قرار نمی‌گیرند از امکانات و خدمات روستا استفاده نکنند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of