یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ Sunday 28 April 2024

نمایشگاه گل و گیاه در اهواز افتتاح شد

نایب رئیس اتاق اصناف مرکز استان خوزستان در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه گل و گیاه و صنایع دستی؛ اظهار کرد ؛ ۳۶۰ غرفه گل و گیاه و ۱۲۰ غرفه صنایع دستی در این نمایشگاه میزبان علاقه‌مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان است.

به گزارش پایگاه خبری رکن۴، مصطفی پناباد؛رئیس اتحادیه گل و گیاه و صنایع دستی اهواز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه گل و گیاه و صنایع دستی، اظهار کرد ؛ ۳۶۰ غرفه گل و گیاه و ۱۲۰ غرفه صنایع دستی در این نمایشگاه میزبان علاقه‌مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان است و این نمایشگاه هر سال به عنوان بزرگترین نمایشگاه حوزه جنوب برگزار می‌شود
وی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از ۵۰ تولیدکننده، عرضه‌کننده، کارشناس و متخصص گل و گیاه از استان‌های تهران، البرز، خوزستان، بوشهر، همدان، مرکزی، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، قم، آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین، کردستان، ایلام، یزد و کرمان حضور دارند.
نایب رئیس اتاق اصناف مرکز استان خوزستان با اعلام اینکه همه گل ها و گیاهان موجود در این نمایشگاه ۳۰ درصد زیر قیمت بازار هستند؛ تصریح کرد: تمام تلاشمان این بود که تولید کنندگان این حوزه در نمایشگاه حضور داشته باشند تا گیاهان با نازل‌ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار مردم قرار گیرند.
پناباد به شرایط آب و هوایی خوزستان اشاره کرد و گفت: هر گیاهی در شرایط آب و هوایی خوزستان نمی تواند مقاومت داشته باشد از این رو سعی کرداه ایم گل‌هایی در این نمایشگاه در معرض فروش قرار گیرند که با شرایط‌ آب و هوایی استان سازگار باشند.
رئیس اتحادیه گل و گیاه و صنایع دستی اهواز گفت :۳۶۰ غرفه گل و گیاه و ۱۲۰ غرفه صنایع دستی در این نمایشگاه میزبان علاقه‌مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان است.
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز از این نمایشگاه‌ها دیدن کنند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of