یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ Sunday 28 April 2024

همزمان با نمایشگاه صنایع دستی؛

نمایشگاه گل و گیاه در اهواز برگزار می شود

نایب رییس اتاق اصناف اهواز از برگزاری نمایشگاه گل و گیاه،همزمان با نمایشگاه صنایع دستی در اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رکن۴ به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف اهواز، مصطفی پناباد اظهارکرد:هفتمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در اهواز برگزار می‌شود.
رییس اتحادیه صنف گل و گیاه اهواز افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۷ آبان ماه جاری میزبان علاقه‌مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان است.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز واقع در میدان شهید چمران در انتهای کیانپارس از این نمایشگاه‌ها بازدید و خرید کنند.
پناباد با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در رسته های مختلف دراقتصاد و نیز رونق کسب و کار استان،برگزاری این نمایشگاه‌ها را از بهترین و موثرترین ابزارهای مفید برای بازاریابی عنوان و اظهار کرد:در این نمایشگاه در ۴ سالن مجزا شامل، یک سالن صنایع دستی با حدود تعداد ۷۰ غرفه ، دو سالن شامل گل و گیاه و گیاهان دارویی هر سالن با گنجایش تعداد ۱۲۰ غرفه و یک سالن نیز برای عرضه سوغات با گنجایش تعداد ۷۰ غرفه از استان های مختلف کشور حضور دارند.
رییس اتحادیه صنف گل و گیاه اهواز ادامه داد: استان‌های تهران، البرز، خوزستان، بوشهر، همدان، مرکزی، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، قم، آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین، کردستان، ایلام، یزد و کرمان از جمله استان‌های حاضر در این نمایشگاه‌ هستند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of