یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ Sunday 28 April 2024

صلاحیت ۲۸۷ داوطلب در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تأیید شد

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: ۲۸۷ داوطلب در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه از سوی هیأت اجرایی تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش مهر، سید احمد موالی زاده عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از تعداد ۴۲۴ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات در حوزه انتخابیه ۲ نفر انصراف دادند، بیان کرد: صلاحیت ۲۸۷ داوطلب در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه از سوی هیأت اجرایی انتخابات تأیید شد.

وی به ابلاغ نتایج هیأت اجرایی از تأیید نشدن یا احراز نشدن صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ۱۳۵ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تأیید نشدن یا احراز نشدن صلاحیت شدند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه افزود: فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی پس از پایان مرحله نام‌نویسی قطعی آغاز شده بود و پنجشنبه هجدهم آبان به پایان رسید.

موالی زاده اضافه کرد: در راستای اجرای ماده ۶۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به اتمام مهلت بررسی صلاحیت‌ها در هیأت‌های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه، نتایج مربوط به داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز و یا تأیید نشده است از صبح روز جمعه نوزدهم آبان آغاز شده بود و تا شنبه ۲۰ آبان ماه ابلاغ می‌شود.

وی گفت: داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز و یا تأیید نشده در صورت اعتراض به نظر هیأت اجرایی مربوطه، باید شکایات خود را از تاریخ ۲۱-۲۴ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۸ – ۱۸ به صورت غیر حضوری و صرفاً از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکیkeshvar.moi.ir «قسمت میز خدمت شورای نگهبان – سامانه داوطلب» ثبت کنند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of