یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ Sunday 5 May 2024

فراخوان نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران منتشر شد

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از واحدهای فناور، شرکت‌های دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد دانشگاهی و سایر مراکز فناوری دعوت کرده به منظور ارائه محصولات/خدمات فناورانه خود، در نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری رکن ۴ به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، نخستین جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران به ابتکار وزارت نیرو، همزمان با بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی برق ایران، طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ آبان ۱۴۰۲، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
در همین راستا روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با تشکیل جلسات هماهنگی با واحد تحقیقات و برنامه‌ریزی در شناسایی مراکز دانشگاهی و دانش‌بنیان و تشکیل جلسه با روابط عمومی‌های صنعت برق خوزستان، اقدام به اطلاع‌رسانی گسترده جامعه دانشگاهی، دانشجویان، فناوران و شرکت های دانش بنیان کرده است تا در این جشنواره حضور پیدا کنند و از مزایای آن که در ادامه آمده، بهره‌مند شوند.
براساس این گزارش، این جشنواره برای نخستین بار در کشور، به منظور کوتاه کردن مسیر ارتباط صنعت، دانشگاه و فناوران و همرسانی این المان‌های موثر و جامعه علمی کشور، برای رفع مشکلات و چالش‌های صنعت برق؛ توسط وزارت نیرو و با مشارکت شرکت‌های مادرتخصصی و تابعه حوزه برق، ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، در راستای حمایت از تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید »، حمایت از توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و همچنین پیرو مفاد آیین نامه حمایت از تولید، دانش‌بنیان و فناور و اشتغال‌آفرین در صنعت آب و برق، برگزار می‌‌گردد.
هدف اصلی از برگزاری این جشنواره، هم‌رسانی چالش‌های پیش روی صنعت برق کشور با ظرفیت‎های علمی و فناورانه نزد اساتید دانشگاهی، دانشجویان، فناوران و شرکت های دانش بنیان است و همزمان شکل‌گیری فعالیت‌های دانش‌بنیان جدید، پشتیبانی و رفع موانع تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در حوزه برق و انرژی را نیز مد نظر دارد.
دبیرخانه این جشنواره، از تمامی واحدهای فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین پارک‌ها و پردیس‌های علم و فناوری، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری و توسعه فناوری سراسر کشور که دارای محصول یا خدمت با حداقل بلوغ فناوری شش (TRL>=۶) در حوزه برق و انرژی هستند، جهت حضور فعال در این جشنواره و فن‌بازار دعوت می‌کند.
با توجه به همزمانی برگزاری نخستین جشنواره و فن بازار صنعت برق با بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی برق ایران، حضور گسترده صنعتگران و شرکت‌های داخلی و خارجی حوزه برق و انرژی در این نمایشگاه و نیز حجم عظیمی از بازدیدکنندگان، ارائه محصول و خدمت فناورانه و حضور در نخستین جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران قطعا مزایای فراوانی را برای فناوران و ارائه‌کنندگان محصول و خدمت فناورانه در برخواهد داشت.
علاقه‌مندان حضور در «نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران» می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۲، از طریق سایت جشنواره و فن‌بازار به آدرس HTTPS://EVENT.MOE.GOV.IR بخش “فرم ارائه محصول”، درخواست خویش را به دبیرخانه جشنواره و فن‌بازار ارسال کنند. همچنین جهت هر گونه پرسش و رفع ابهام با دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن ۸۸۵۷۵۲۰۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of