یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ Sunday 5 May 2024

با ابلاغ بخشنامه جدید استانداری،

ساعت اداری در خوزستان در طول مهر ماه شناور شد

با ابلاغ بخشنامه جدید استانداری خوزستان با توجه به آغاز سال تحصیلی ساعت اداری در استان در مهرماه به صورت شناور (ساعت ۷ تا ۸ صبح) تعیین شد.

با ابلاغ بخشنامه جدید استانداری خوزستان با توجه به آغاز سال تحصیلی ساعت اداری در استان در مهرماه به صورت شناور (ساعت ۷ تا ۸ صبح) تعیین شد.

با سلام و احترام

پیرو بخشنامه شماره ۲۰۱۶۶ ٫ ۶ ٫ ۴۴ مورخ ۱۵ ٫ ۰۶ ٫ ۱۴۰۲ و به استناد مصوبه شماره ۲۴۳۱۸۷ ٫ ت ۶۱۰۱۱ هـ مورخ ۲۸ ٫ ۱۲ ٫ ۱۴۰۱ هیئت محترم وزیران و به منظور رفاه حال کارکنان محترم دولت مدیریت بهتر در زمان بازگشایی مدارس روان سازی ترافیک در آغاز سال تحصیلی جدید و برنامه ریزی جهت تسهیل در تردد شهروندان ،محترم از ابتدای مهرماه سال جاری اصلاحات ذیل در خصوص زمان فعالیت اداری دستگاههای اجرایی ،استان با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به بخشنامه صدر الاشاره الحاق می گردد

۱- ساعت آغاز به کار مدارس از تاریخ ۱۴۰۲٫۰۷٫۰۱ در کلیه مقاطع تحصیلی ساعت ۰۷:۳۰

تبصره : مدارس به نحوی برنامه ریزی نمایند که از نیم ساعت قبل نسبت به پذیرش دانش آموزان اقدام و در فرصت مذکور برنامه های فرهنگی تربیتی و ورزشی اجرا شود.

۲ ساعت آغاز به کار ادارات از تاریخ ۱۴۰۲٫۰۷٫۰۱ لغایت ۱۴۰۲٫۰۷٫۳۰ به صورت شناور از ساعت ۷:۰۰ تا ساعت ۸:۰۰ می باشد که به همین میزان به ساعت پایانی کاری آنان اضافه خواهد شد.

در راستای حمایت از خانواده و کاهش دغدغه والدینی که هر دو در دستگاههای اجرایی شاغل بوده و دارای فرزند در مقطع پیش دبستان و دبستان می،باشند دستگاههای اجرایی در تعامل با یکدیگر مکلفند با شناور شدن ساعت شروع به کار یکی از والدین ( حداکثر یک ساعت ) تا پایان سال تحصیلی موافقت نمایند.

تبصره کارکنان زن سرپرست خانوار دارای شرایط ذکر شده نیز مشمول این بند می باشند.

۴- در مواردی که مطابق این بخشنامه ساعت آغاز به کار ادارت شناور است لازم است روسای ادارات به گونه ای برنامه ریزی و نظارت – کنند که ساعات کار شناور، هیچ خدشه ای در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات ایجاد ننماید.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of