جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ Friday 3 May 2024

بیانیه حوزه مقاومت بسیج ۲ دانش آموزی اهواز سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع)

قرآن کریم عظیم‌ترین سرمایه و متقن ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است.

بسم الله الرحمن الرحیم.
«إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظُونَ»
قرآن کریم عظیم‌ترین سرمایه و متقن ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است. کتابی که با نزول آن راه صعود آدمی به کمال انسانی اش همواره و چراغی فروزان برای هدایت بشرتا همیشه تاریخ روشن گردید.
رفتاراسلام ستیزانه و گستاخی آتش زدن آشکار ودوباره این فرد ملعون افراطی که چهره کریه صهونیسم جهانی در پشت چهره او وپلیس سوئد را آشکار در سوزاندن دوباره قرآن‌کریم و دفاع پلیس این کشور از این عمل وقیحانه جان مسلمانان عالم را به آتش کشید و نقطه تاریک دیگری بر دامان رهبران مدعی مذهب در جهان غرب بر جای گذاشت.
درموقعیتی که جهان با موجی از اسلام گرایی مواجه شده و کتاب مقدس اسلام ، طبق آمارهای خودشان پرفروش ترین نسخه مکتوب کشورهای غربی است، دشمنان مسلمانان جهان و ضد آزادی و آزادگی با آتش بغض کینه نسبت به حقیقت الهی، وحشیانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند.
به یقین این جسارت دوباره ی بزرگ ادامه حرکات شنیع و توهین‌های آشکاری است که در سال‌های اخیر و در سایه حمایت‌های صهیونیزم جهانی صورت گرفته است.آری ، در مکتب مقدس اسلامی ناب محمدی (صلوات الله علیه)، پیروان تمام ادیان الهی و مقدسات آن‌ها محترم هستند و مسلمانان از توهین به مقدسات آنها نهی شده‌اند.

انتشار خبر تأسف بار اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن آن، دل تمام مسلمانان و انسان های آزاده دنیا را به درد آورد. یقینا آتش زدن قرآن کریم نه تنها توهین به اسلام و مسلمین بلکه توهین به تمام ادیان جهان و پیروان آن است، لذا وظیفه هر انسان آزاده ای است که در برابر این عمل ساکت ننشیند و آن را محکوم نموده، از عامل یا عاملان آن اعلام برائت نماید.

بدین جهت فرماندهی ، شورا و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ۲ دانش آموزی برادران و خواهران اهواز سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز به عنوان نهادی مردمی ، انقلابی و اسلامی مراتب نفرت و انزجار خود را از این عمل دوباره ی شوم و شیطانی اعلام و آن را شدیدا محکوم می نماید. و از تمام نهادهای بین المللی می خواهد که با این گونه اقدامات به طور قاطع برخورد و از تکرار آن جلو گیری و عاملان این توهین بزرگ را به پای میز محاکمه بکشانند.
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of