دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ Monday 6 May 2024

شهرداری اهواز در حمل و نقل زایران اربعین مشارکت می‌کند

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: شهرداری این کلانشهر امسال علاوه بر ارایه خدمات و حمل و نقل و جابجایی زایران راهپیمایی جهانی اربعین حسینی در شهرهای مسیر مرز چذابه، حمل و نقل زایران تا شهرهای مرزی در داخل خاک عراق را نیز انجام می‌دهد.

به گزارش ایرنا سیاوش محمودی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مرز چذابه در آستانه شروع ماه محرم و صفر بیان کرد: امروز از مسیرهای ورودی زایران اربعین حسینی دیدن شد تا آنچه وظایف شهرداری و دستگاه‌ها برای این راهپیمایی بزرگ جهانی است بررسی و آمادگی‌ لازم انجام شود.

وی افزود: هر ساله شهرداری اهواز به عنوان شهردار معنوی چذابه وظایفی از جمله خدمات، حمل و نقل و حوزه فرهنگی را بر عهده دارد و امسال نیز بنا است با حمایت استانداری از شهرداری این خدمات شایسته‌تر و مناسب‌تر به زایران ارایه شود.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: همچنین خدماتی در ورودی‌های اهواز از جمله عین دو در مسیر حمیدیه، ملاشیه و مرز چذابه به زایران از سوی شهرداری ارایه می‌شود.

وی ادامه داد: امسال ماموریت جدیدی به شهرداری اهواز محول شده تا علاوه بر حمل و نقل زایران در خوزستان، در خارج از مرز نیز جابجایی زایران از مرز تا برخی شهرهای نزدیک عراق را انجام دهد.

محمودی اضافه کرد: بسیج شهرداری اهواز به همراه دیگر بخش‌های شهرداری به عنوان مجری، کار را آغاز کرده‌اند تا زیرساخت‌ها، خدمات، حمل و نقل دیگر مسایل برای راهپیمایی زایران در کوتاه‌ترین‌ زمان فراهم شود.

پایانه مرزی چذابه در ۱۱۰ کیلومتری اهواز، به همراه پایانه شلمچه در ۱۶ کیلومتری خرمشهر، ۲ گذرگاه رسمی زایران اربعین حسینی به عراق هستند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of