پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ Thursday 25 April 2024

رئیس جمهور:

حضور میدانی موجب رفع مشکلات خوزستان می شود

رئیس جمهور گفت: عقیده دارم حضور میدانی در استان خوزستان موجب رفع مشکلات مختلف استان از جمله آب و فاضلاب و بیکاری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنج شنبه در ابتدای ورود به فرودگاه دزفول و آغاز سفر استانی خود به خوزستان با اشاره به اینکه خوزستان سرزمین مقاومت است و ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف دارد، اظهار کرد: مردم این استان نباید درگیر مشکلاتی از جمله کمبود زیرساخت‌ها و بیکاری جوانان باشند.

وی با اشاره به مسئولیت دولت و مسئولان برای حل مشکلات خوزستان افزود: هدف از این سفر، پیگیری مصوبات دور اول سفر استانی دولت به خوزستان است و مدیران در این زمینه باید گزارش روند کار این مصوبات را گزارش دهند.

رئیسی با اشاره به دیدار با مردم شهرهای خوزستان گفت: وظیفه ما پیگیری مسائل و مشکلاتی است که از طرف مردم، نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار این استان مطرح می‌شود و اعتقاد دارم حضور میدانی دولت در استان موجب رفع مشکلات خوزستان در زمینه آب و فاضلاب، بیکاری و دیگر معضلات می‌شود.

رئیسی در خصوص دور دوم سفرهای استانی دولت نیز تصریح کرد: در دور دوم سفرهای استانی پیگیر مصوبات دور اول سفر هستیم تا ببینم که مسئولان چه کرده‌اند و مدیران بازخواست خواهند شد تا ببینیم که آنچه در دور اول سفرها تصویب شد، اجرایی شده است یا نه.

رئیس جمهور ادامه داد: در این دور از سفرها با مردم بخش‌های مختلف استان هم دیدار و گفتگو خواهیم داشت، اما این مقدمه کار بوده و اصل سفر پیگیری رفع مشکلات است. بنده به عنوان سرباز نظام و خدمتگزار مردم در این دور از سفرها علاوه بر دیدار و عرض ادب به مردم، دنبال این هستم که ببینم آیا مشکلات مردم حل شده و آیا مردم این احساس را دارند که واقعاً مشکلات حل شده است.

وی بیان کرد: در گزارش‌ها، آمار و ارقام، برای بنده مهم آن است که آیا مشکلات مردم حل شده است یا نه؟ مراجع مختلفی از جمله نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان استان در مجلس، استاندار، افراد شاخص استان که در دولت حضور دارند و برخی افراد دیگر مسائل استان را به ما منتقل می‌کنند و برای ما مهم آن است که با حضور در میدان مشکلات را حل کنیم؛ به دنبال این هستیم که با این حضور مشکلات حل شده و تا حل مسائل این نحوه کار را با جدیت ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان از امروز تا جمعه هشتم اردیبهشت به همراه جمعی از اعضای دولت سیزدهم در استان خوزستان حضور خواهند داشت.

شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد غیر فعال خوزستان در دزفول، افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن راه آهن اهواز اندیمشک، افتتاح طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، افتتاح طرح‌های آبرسانی به چند روستا و بازدید مانیتورینگ از طرح انتقال آب غدیر، افتتاح پالایشگاه هویزه، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به خوزستان است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of