شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ Saturday 20 April 2024

بُرد پر گل صنعت نفت آبادان در برابر نساجی مازندران

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر برابر میهمانش نساجی مازندران به پیروزی چهار بر صفر رسید که سه گل این بازی را طالب ریکانی به ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان صنعت نقت آبادان با چهار گل به برتری رسید.

بازی در نیمه نخست با هجوم های تیم صنعت نفت آبادان آغاز شد اما دفاع چند لایه نساجی مانع باز شدن دروازه این تیم شد.

از دقیقه ۲۵ بازی پایاپای از هر ۲ تیم را شاهد بودیم اما در ادامه این تیم نساجی بود که روی ضد حملات خطرناک نشان داد که البته بارها درخشش دروازه بان نفت اجازه خودنمایی را به بازیکنان نساجی نداد تا بازی در نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

عبدالله ویسی با شروع نیمه دوم با آوردن حسن بیت سعید آهنگ تیمش را هجومی کرد و در همان دقایق اولیه به هدفش رسید.

در دقیقه ۴۹ توپ بلند به نزدیکی‌های محوطه نساجی و پشت مدافعان برای ممی زاده مهاجم صنعت نفت علیرضا حقیقی را مجبور به خروج از دروازه کرد و نزدیک به خط محوطه او را سرنگون کرد تا داور به سود صنعت نفت اعلام پنالتی کند، طالب ریکانی پشت توپ قرار گرفت و ضربه دقیق او دور از دستهای حقیقی به تور رسید.

بعد از این گل تیم نساجی از لاک دفاعی خارج شد و برای گل خورده تلاش کرد اما بازی منطقی نفتی ها کار را برای نساجی سخت کرد.

در دقیقه ۶۵ حرکت در عرض و تکنیکی طالب ریکانی روی خط محوطه حامد شیری کاپیتان نساجی را مجبور به خطا کرد تا داور برای بار دوم در این بازی نقطه پنالتی را نشان دهد، باز هم طالب ریکانی پشت توپ قرار گرفت و این بار برخلاف جهت حقیقی دروازه نساجی را برای بار دوم باز کرد.

بعد از این گل نفتی ها انگیزه بیشتری گرفتند و از چپ و راست فشار را بر نساجی بیشتر کردند.

در دقیقه ۷۷ طالب ریکانی به قلب خط دفاعی نساجی زد و با یک حرکت تکنیکی گل سوم نفتی ها را با شوتی سرکش به ثمر رساند.

شاگردان ویسی که بدنبال گل های بیشتری بودند در دقیقه ۸۳ صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که حسن بیت سعید به زیبایی هر چه تمام تر گل چهارم صنعت نفت را به ثمر رساند.

محمدحسین ترابیان به کمک‌های محمد راهی و امین قدیری قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

محمد شریفی، حامد شیری و متین کریم زاده از نساجی مازندران و یوسف وکیا و محمدرضا جلیل مزهر از صنعت نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

ترکیب صنعت نفت آبادان:
فرزین گروسیان، محمد طیبی، رحیم آلبوغبیش۸۶- عباس بوعذار)، طالب ریکانی، احمد شریعت‌زاده، امید خالدی، فردین یوسفی(۶۷ – محمدرضا جلیل مزهر)، مهدی ممی زاده، یوسف وکیا(۸۶- حسین سنگرگیر)، فیاض میردورقی و شاروف موخوتدینوف (۴۶ حسن بیت سعید)

ترکیب نساجی مازندران:
علیرضا حقیقی، احسان قهاری، ایوب کلانتری ( ۵۹ رضا جعفری)، علی شجاعی، حسین زامهران، علی داوران (۵۹ سعید غلامعلی بیگی)، حامد شیری، آداما نیان (۴۶ عبدالکریم اسلامی)، متین کریم زاده، محمدرضا مهدی زاده، محمد شریفی (۵۹ اکبر صادقی)
سرمربی: کارلوس اینارجوس هرناندز

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of