جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ Friday 29 March 2024

امیر سرتیپ دوم بیدادی:

ارتش ایران ویترینی از ارزش‌های اسلامی است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به جایگاهی رسیده که ویترینی از ارزش‌های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی ظهر امروز سه شنبه در آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا که در اهواز برگزار شد، بیان کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه و کمبودهای فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته اما ارتش موفق شده در کنار سایر نیروهای مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور با بیان اینکه نیروی زمینی نوک پیکان دشمن است، افزود: نیروی زمینی با جانفشانی خود دِین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده است.

وی با بیان اینکه ارتش وفاداری و حقانیت خود را در میدان عمل و جهاد به اثبات رسانده است، ادامه داد: نامگذاری هوشمندانه و حکیمانه امام خمینی (ره) در ۲۸ فروردین سال ۱۳۵۸ نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور بیان کرد: ارتش به پشتیبانی مردم و مقام معظم رهبری توانسته امین و وظیفه شناس برای کشور باشد و مسیر رشد و بالندگی را برای شکوفایی در تمام ابعاد در پیش بگیرد.

امیر سرتیپ دوم بیدادی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در حوادث غیر مترقبه در مراحل مختلف در کنار مردم و خدمتگزار آنهاست، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران و همه بزرگ‌مردانی که به نوعی در مسیر افتخار این کشور تلاش کردند، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به جایگاهی رسیده که به گفته مقام معظم رهبری، ویترینی از ارزش‌های اسلامی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور با بیان اینکه امروز می‌توانیم در سایه وحدت، همدلی و در سایه مقام معظم رهبری با هشیاری از مشکلات عبور کنیم، گفت: امروز اعلام می‌کنیم ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاورهای آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیروهای مسلح دفاع خواهیم کرد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of