جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ Friday 29 March 2024

فرمانده انتظامی خوزستان عنوان کرد؛

رفع ناهنجاری های اجتماعی با تعامل نیروی انتظامی و رسانه ها

فرمانده انتظامی استان خوزستان، رفع برخی ناهنجاری های اجتماعی را با ایجاد تعامل میان نیروی انتظامی و رسانه ها امکانپذیر دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید محمد صالحی در نشست مشترک با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بابت ارتباطات، تعاملات و همکاری بسیار خوب با فراجا تقدیر و اظهار کرد: معاونت اجتماعی پلیس، پلیس اطلاعات و پلیس فتا سه معاونتی هستند که با مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباط نزدیک و تنگاتنگی دارند و باتوجه به کمبودهایی که در حوزه آموزش فضای سایبری با آن مواجه هستیم این ارتباط می تواند در کاهش جرائم مفید و موثر باشد.

وی بیان کرد: طبق گفته پلیس فتا، جرائم رایانه ای افزایش پیدا کرده اند و متأسفانه از حدود چهار هزار نفر از هم استانی های ما کلاهبرداری شده است. علت آن ضعف های آموزشی است که در جامعه وجود دارد لذا تقاضای ما این است که از ظرفیت رسانه ای خوزستان برای ارتقای سطح آگاهی و آگاهی بخشی به جامعه در خصوص جرائم فضای حقیقی و سایبر استفاده شود.

سردار صالحی گفت: مقرر شد از تاریخ ۲۶ فروردین پلیس در حوزه عفاف و حجاب ورود داشته باشد تا با افراد هنجارشکن و اشخاصی که اقدام به کشف حجاب می کنند برخورد قاطعی انجام دهد.

وی تاکید کرد: تلاش ما این است با توجه به وضعیت پیش آمده، هنجارها را جایگزین ناهنجاری ها در جامعه کنیم و در حوزه جرائم با تعاملات خوب خصوصاً در بخش آموزش همگانی ضمن آگاهی بخشی به جامعه، امنیت خوبی را در جامعه رقم بزنیم.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of