جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ Friday 19 April 2024

مدیرکل اداره کل نوسازی مدارس خوزستان:

۱۳۰۰ مدرسه سنگی در خوزستان وجود دارد

مدیرکل اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به وجود یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس سنگی در استان گفت: به کمک خیران برای برچیده شدن این مدارس نیاز داریم.

به گزارش مهر، محمد سعیدی پور در گفت‌وگویی رسانه‌ای از برگزاری بیست و چهارمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان خوزستان در اهواز خبر داد و بیان کرد: این جشنواره با هدف تکمیل طرح‌های نیمه تمام دولتی با همکاری و مشارکت خیران از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۲۶ آذرماه در سالن امام رضا (ع) واقع در شهرک نفت اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مجمع خیران مدرسه ساز استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: از خیران دعوت می‌شود با حضور در این جشنواره ما را در تکمیل مدارس و تحویل آن‌ها به دانش آموزان مناطق محروم و روستایی یاری دهند.

سعیدی پور در ادامه به وجود یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس سنگی در استان اشاره کرد و گفت: یکی از سیاست‌های سازمان نوسازی مدارس کشور برچیدن مدارس سنگی است که در این مسیر نیازمند کمک خیران مدرسه ساز هستیم.

وی یادآور شد: برچیدن مدارس سنگی از پارسال در خوزستان آغاز شده و با ساخت کلاس‌های ساختمانی، کانکسی و یا پیش ساخته تلاش می‌شود تا مدارس سنگی از سیستم آموزش و پرورش جمع‌آوری شود.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of