جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ Friday 26 April 2024

در گردهمایی ماهانه خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان اهواز ؛

خادمان امام رئوف ایام فاطمیه را گرامی داشتند

گردهمایی ماهانه خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان اهواز مزین به گرامیداشت ایام شهادت ام الائمه حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها شد.

به گزارش پایگاه خبری رکن۴ به نقل از روابط عمومی دفتر خدمت رضوی خوزستان، در این همایش پرشور خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان اهواز، میزبان جناب آقای مقومی مسئول آموزش مرکز قرآن الکریم سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و سرکار خانم بداغ آبادی مسئول مهدالرضا آستان قدس رضوی در محل تالار ملی حفاری بودند.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز و سپس زیارت امین الله قرائت گردید.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دانیال اریکه مسئول دبیرخانه دفتر رضوی خوزستان با اشاره به راه اندازی مجدد سامانه خادمیاری از خادمیاران و یاوران رضوی خواست تا ضمن درج عرصه و مصداق خود در پویش های اعلامی شرکت نمایند .
حجت الاسلام اریکه با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا از خادمیاران و یاوران رضوی درخواست کرد، تا با شرکت در پویش شب یلدا و کمک به خرید میوه برای نیازمندان، این عزیزان را نیز در این شب دریابند.
مسئول دبیرخانه رضوی خوزستان گفت: در آذر ماه دو کاروان زیارت اولی ۲۸ نفره و ۴۸ نفره توسط کانون زیارت به مشهد مقدس اعزام گردید.
وی در پایان از خادمیاران و یاوران رضوی خواست تا با تعیین مبلغ جهت کمک ماهانه و واریز به حسابهای آستان قدس رضوی در نذر عام مشارکت نمایند.
مقومی مسئول آموزش مرکز قرآن الکریم سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، که میهمان این جلسه بود؛ در سخنانی استان خوزستان را پنجمین استان کشور در ثبت نام قران آموز در سال جاری معرفی کرد.
وی گفت: در استان خوزستان ۳۶ کلاس فعال وجود دارد، که درخواست ما افزایش این کلاس‌ها در سطح استان می باشد.
مقومی تصریح کرد: در کل کشور ۲۳ هزار و ۳۳۴ نفر در مهدالرضا ع ثبت‌نام کرده‌اند،که استان خوزستان با ۶۰۰ نفر ثبت نامی، در رده پنجم قرار دارد.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین علینژاد مسئول دفتر خدمت رضوی خوزستان، با توجه به ایام فاطمیه از خادمیاران و یاوران رضوی خواست، تا در این ایام ضمن برگزاری مراسمات فاطمی در منازل، به تبیین مسایل روز نیز بپردازند.
حجت الاسلام علینژاد تصریح کرد: وظیفه ما برگزاری جهاد تبیین هست.
مسئول دفتر خدمت رضوی خوزستان با اشاره به وقایع اخیر و شهادت جمعی از هموطنان گفت: پیام انقلاب به جوانان ما نرسیده است.
ایشان در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، مدافع حرم، امنیت و سلامت خاطر نشان کرد: ارزش از آن خانواده شهدا است.
شایان ذکر است که سرکار خانم بیگ زاده مسئول کانون خانواده و بانوان اهواز در سخنان کوتاهی گزارشی از فعالیت های این کانون ارائه نمود .

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of