سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ Tuesday 16 April 2024

آیت الله رئیسی مشکلات منطقه محروم احمد فداله دزفول را بررسی کرد

رئیس جمهور صبح جمعه با حضور در منطقه فداله عمران بخش شهیون دزفول مشکلات این منطقه محروم در شمال استان خوزستان را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور صبح امروز پس از ورود به دزفول با بالگرد از فرودگاه این شهرستان عازم منطقه محروم احمد فداله در بخش شهیون شد.

منطقه فداله عمران در میان رشته‌کوه‌های زاگرس در بخش شهیون دزفول واقع شده که اهالی آن عشایر بختیاری و سادات هستند؛ روستاهای این منطقه از کمبود امکانات رنج می‌برند.

عشایر بختیاری در منطقه فداله عمران ضمن استقبال از رییس جمهور، مشکلات خود را نظیر جاده، اشتغال، مسکن، بهداشت و درمان، فضای آموزشی و تامین علوفه دامی با رییس دولت سیزدهم مطرح کردند.

سید حاجی حسینی احمدفداله یکی از اعضای شورای احمد فداله مهمترین مشکل این منطقه را جاده دسترسی عنوان کرد و خواستار رسیدگی رئیس جمهور به این مشکل شد.

وی افزود: شغل اغلب مردم منطقه دامداری است و تنها درآمد اهالی از این طریق تامین می‌شود در نتیجه یکی دیگر از مشکلات ما تامین علوفه دامی است.

آیت الله رئیسی نیز با حضور در جمع عشایر منطقه قول داد به مسائل و مشکلات این منطقه به ویژه جاده رسیدگی کند.

وی افزود: اعتباری برای رفع مشکل جاده احمد فداله تخصیص خواهد یافت.

استاندار خوزستان و نماینده دزفول نیز رئیس جمهور را در سفر به منطقه محروم احمد فداله همراهی کردند.

مردم منطقه احمد فداله پس از اطلاع از حضور رئیس جمهور در این منطقه در نقاط مختلف نظیر دره کاید و امامزاده احمد فداله مستقر شدند تا با آیت الله رئیسی دیدار کنند.

رئیس جمهور پس از دیدار با عشایر منطقه فداله عمران، به صورت هوایی از سایر نقاط این منطقه بازدید کرد و سپس با بالگرد عازم محل افتتاح طرح آبرسانی غدیر شد.

به گزارش ایرنا طرح بزرگ آبرسانی غدیر امروز جمعه با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of