پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ Thursday 16 May 2024

۹۳ درصد زائران برای عزیمت به عتبات مرزهای زمینی را انتخاب کردند

رئیس پلیس راهور گفت: ۹۳ درصد زائران برای عزیمت به عتبات عالیات عراق، مرزهای زمینی را انتخاب کردند و حدود ۶۵ درصد از مسافران از خودروهای شخصی استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید کمال هادیانفر ظهر امروز دوشنبه در نشست شورای راهبری کاهش تصادفات جاده‌ای ویژه اربعین حسینی اظهار کرد: با مشاهده گزارشات و ضمن بازدید از مرزهای خوزستان و همچنین با تلاش استاندار خوزستان، معاونانش و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کار بسیار گسترده و خوبی در این مرزها انجام شده که قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

وی با اشاره به اینکه خوزستان آمادگی کاملی برای پذیرش زائران حسینی دارد، عنوان کرد: ۹۳ درصد زائران برای عزیمت به عتبات عالیات مرزهای زمینی را انتخاب کردند و حدود ۶۵ درصد از مسافران از خودروهای شخصی استفاده خواهد کرد هرچند ناوگان عمومی آمادگی کاملی برای خدمت رسانی دارد.

سردار هادیانفر یادآور شد: آنچه که مورد تاکید است و مردم باید به آن توجه کنند، این است که زائران مدیریت زمان سفر را داشته باشند و سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند چون باعث بروز تراکمی و ایجاد مشکلات مختلفی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور عنوان کرد: بیش از ۸ هزار نفر از همکاران ما در پلیس راهور در جاده‌های مختلف مدیریت ترافیک را انجام خواهند داد و امید است که این مدیریت باعث تسهیل در تردد و جلوگیری از بروز انسداد و راه بندان شود.

سردار هادیانفر تاکید کرد: موضوع کاهش تصادفات در دستور کار است، همچنین در دو مرز خوزستان آمادگی کاملی وجود دارد و پارکینگ‌ها آماده هستند؛ جاده‌ها در طول مسیر ترمیم و ایمن سازی شده اند و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهور گفت: امید است که امسال به خوبی و بدون مشکل خاصی پذیرای زائران باشیم و همه ما آماده انجام این مأموریت ذاتی و دلی هستیم تا بتوانیم خدمتگزار زائران اربعین حسینی باشیم.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of