پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ Thursday 16 May 2024

۷۰۰ موکب در مسیر شلمچه و چذابه مستقر می‌شوند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: ۷۰۰ موکب مردمی برای خدمات رسانی مراسم اربعین حسینی در مسیر تردد زائران در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر می‌شوند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سیدمحمود موسوی جمعه در جریان بازدید از موقعیت مواکب اربعین حسینی در شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اربعین حسینی ۱۴۰۱ طبق سال های گذشته ۴۰۰ موکب مردمی از میدان مقاومت تا مرز شلمچه و ۳۰۰ موکب در چذابه مستقر خواهند شد.

وی افزود: با توجه به استقبال چند برابری زائران برای مشرف شدن به عتبات عالیات کشور عراق مسئله اسکان حل شده و آمادگی کامل برای پذیرایی زائران در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه انجام شده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه زائرانی که وارد شلمچه و چذابه می‌شوند مشکلی در رابطه با اسکان و تغذیه نداشته باشند افزود: به گونه ای برنامه‌ریزی شده که با توجه به اینکه ۱۷ سال اربعین در فصل گرما قرار دارد غذاهای خنک و سفری بین زائران توزیع شود و در این رابطه با بهداشت هم هماهنگ شده است.

وی در ادامه افزود:یک نماینده از بهداشت در هر موکب با توجه به وضعیت کرونا حضور خواهد داشت و همه جوانب خدمات رسانی به زائران در دست اقدام و بررسی است.

۲مرز شلمچه و چذابه گذرگاه‌های مرزی اربعین در استان خوزستان هستند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of