جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ Friday 19 April 2024

قطع برق ۱۰ مشترک اداری پرمصرف در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز از قطع برق ۱۰ مشترک اداری پرمصرف در اهواز خبر داد و گفت: این مجموعه ها در اهواز الگوی مصرف را رعایت نکرده بودند.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط حساسی که در زمینه مصرف برق وجود دارد، رعایت دستورالعمل ابلاغی مصرف برق ادارات، مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی برق در ساعات اداری و ۶۰ درصدی پس از وقت اداری ضروری است.

وی با اشاره به قطع برق ۱۰ مشترک اداری پرمصرف در اهواز در روز یکشنبه افزود: امروز برق ۵ شعبه بانک، ۴ موسسه و شرکت و یک اداره دولتی در شهر اهواز که الگوی مصرف را رعایت نکرده بودند، از سوی شرکت توزیع برق اهواز قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با بیان اینکه پایش ۲۴ ساعته ساختمان ‌های اداری و تجاری در سطح کلانشهر اهواز در دستور کار است، گفت: به منظور جلوگیری از بروز خاموشی تشدید برخورد با ادارات، شرکت ‌ها و دستگاه ‌های اجرایی پرمصرف و قطع برق آن ها در برنامه است تا با دستگاه هایی که مدیریت مصرف را انجام ندهند، برخورد شود.

شیاری عنوان کرد: همه ادارات، دستگاه ‌ها و شرکت ‌ها باید نسبت به کنترل بار مصرف خود اقدام کنند و به دستورالعمل کاهش میزان مصرف پایبند باشند. در صورت عدم رعایت مصوبات ابلاغی در خصوص کاهش مصرف برق، اشتراک پرمصرف ها قطع خواهد شد.

وی افزود: ساعت پیک یا اوج مصرف برق در کلانشهر اهواز از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است و در این ساعات رعایت الگوی مصرف بسیار حائز اهمیت است.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of